Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
14
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
3 tane kılı olan adamların kıl üzerinden erkekliği ölçmesi

E Einar Solberg Konu Sahibi
geçen ay (1972 mesaj)
Sinir krizi geçiriyorum böyle adamları görünce. Adamın bacağında göğsünde 2 3 tane kıl var gelip kıllarını traş eden erkek değildir diyebiliyor. Arkadaş kıl ne ya? Ne işe yarıyor la bunlar? Mağara devrinde mi yaşıyoruz, soğuktan korunmak için zaten kıyafetlerimiz var. Kötü görünüşü de cabası. Benim her yerimde kıl var abartısız. Üstelik sık ve gür. Sırt, ense, omuz, göğüs, göbek, bacak, kolun her yeri, elin üstü, ayak, parmaklar, boyun. Bana en çok zararı bu kıllar verdi, özgüvenimin içinden geçti. 0 abartı, kendi yaşıma yakın kimsede benim kadar kıl görmedim. Çok yüksek çoğunluğunun sırtında hiçbir şey yok bende post gibi. Lisede ense kılları gözükmesin diye saçımı toplamıyordum, arkadaşlarım havuza çağırıyordu gitmiyordum, beden dersinde kıyafet değiştirirken bir köşede hızlıca değiştiriyordum. Bir de tenim beyaz, hele kollar çok kötü duruyor ama kesemiyorum da. Görünüş olayını geçtim evin her tarafı kıl, benim olduğum evde kedi, köpek beslenmez çünkü kıldan evin içini göremezsiniz.
2 senedir falan göğüs, göbek, sırtı alıyorum yazın 2 - 3 kere, böyle bir rahatlık olamaz. Denize girerken de düşünmüyorsun millet görecek diye. Bacağı da alıyorum 1 kere çünkü orman gibi. Ben o kılları her kestiğimde oha ne kadar beyazmışım diyorum çünkü o kıllar varken bildiğin arap esmerliğinde görünüyor.
Bazen diyorum ulan şu kıllar düzgün çıksaydı nolurdu diye. Kıla tamamen karşı değilim ama benim gibiyseniz tümden almaktan başka bir çareniz olmuyor. Umarım bu kılla erkeklik ölçecek kadar erkekliği hassas insanlar da anlamıştır neden kılın erkeklikle alakası olmadığını



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


S Stan Marsh
geçen ay (1070 mesaj)
kanka epilasyona gitsene neden almayla uğraşıyosun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

4 4F3
geçen ay (1029 mesaj)
kızlar bayılıyor kıllı erkeğe



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E Einar Solberg Konu Sahibi
geçen ay (1972 mesaj)
Hocam para da zaman da yok şu an onun için. Üst vücudun ön tarafını makineyle alıyorum 10 dakikada, arka tarafı da tüy dökücüyle alıyorum o da 20 dk falan sürüyor. 2 hafta - 1 ay falan uğraşmaya gerek kalmıyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Stan Marsh

S Süpersabri
geçen ay (686 mesaj)
Ben vücudunun kıllı olmasıyla övünen biri görmedim.Çocuklar yeni yeni çıkmaya başladığında sevinir sonra onlar da anlar ne berbat bir şey olduğunu.

Benim sırt,göğüs kılsız tamamen,kollarda çok az var ama bacak maymun bacağı gibi.2-3 kere aldım da çok uğraştırıyor,çare epilasyon.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: kırmizi şortli



E Einar Solberg Konu Sahibi
geçen ay (1972 mesaj)
Sadece göğüste, bacakta, kolda makul miktarlarda olsa tamam da kimsenin ayı sevdiğini sanmıyorum



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @4F3

Ü Üfler
geçen ay (1232 mesaj)

4 4F3
geçen ay (1029 mesaj)
benimde omuzlarımda falan çıkıyor iğrenç birşey bencede



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Hilbo Haggins
geçen ay (30 mesaj)
Lan kılsızzz ağlama kadınsın işte



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


M MyDrama
geçen ay (780 mesaj)
bende 2 yaş büyük olan kuzenim evli üstelik çocuğu var, 15 sene belki daha fazladır düzenli spor yapar salona gitmeye çalışır yediğine içtiğine dikkat eder kendine bakar, kendisini geçen gün gördüm kol bacak ne kıl varsa almış , bu hususta istediğini yapabilir kalkıp kıl üzerinden saç uzunluğu üzerinden erkeklik muhabbeti yapanlar beynini aldırmıştır, muhatap almaya bile değmez.

ortaokulda bir arkadaşım vardı, bacaklarında hiç kıl yok diye yaz günü hiç şort giymez o kavurucu sıcakta pantolon giyerdi, asıl sorun onun böyle düşünmesine neden olan şeydir, giyersin kılın yoksa yoktur kimse sana birşey diyemez diyen olursa alay eden dalga geçen insan değildir

ister kıllı gezersin ister kılsız bundan kime ne , sokak ortasında milletin gözü önünde dübürü açıp edep yerini gösterip şov yapmak değil bu

insanların dış görünüşüyle alay edip dalga geçen eleştiren her kim varsa gözümde insan değil foseptiktir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O Omisis046
geçen ay (1678 mesaj)
Kıllı adamlar killi zanaatlarde başarılı olabilirler mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R rointy
geçen ay (0 mesaj)
bacakları makine ile alınca eski haline gelmesi ne kadar sürüyor ayda bir alsam çok mu olur daha kısa sürede bir almam mı lazım henüz hiç almadım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Einar Solberg

E Einar Solberg Konu Sahibi
geçen ay (1972 mesaj)
Omuzda olması lanet bir şey, kesmesen olmaz kesince de kolla birleştiği için garip duruyor. En sorun yer orası.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @4F3

E Einar Solberg Konu Sahibi
geçen ay (1972 mesaj)
Çok güzeş yazmışsınız hocam. Neyse ki kıla tüye takılan bir ortamda yaşamıyorum, böyle saçma muhabbetlere de girmedim hiç ama internette görüyorum ciddi ciddi erkeklikle bağdaştırılıyor. Korede, japonyada erkek yok o zaman. Artı kadınlarda da kıl var zaten. Mağara adamı kafasıyla düşününce böyle saçma yorumlar yapıyorlsr



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MyDrama

E Einar Solberg Konu Sahibi
geçen ay (1972 mesaj)
Hocam değişir kişiye göre. Ben temmuz gibi alıyorum bir daha da kesmiyorum ya da 1 kere daha kesiyorum. Zaten uzun bir şey değil max 10 dakika sürer.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @rointy
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.