Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
54
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
3 kapı şaka makinesi tavsiyesi

C Camino Del Rio Konu Sahibi
5 ay (224 mesaj)
İyi günler arkadaşlar 3 kapı spor tarzı bir araç arıyorum bütçem 200bin
önerebileceğiniz var mıdir? Hpsi yüksek modifiye edilebilir olursa daha iyi olur
Aklımda olanlar:
İbiza Cupra
Polo Gti
Peugeot 208 gti





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Camino Del Rio -- 23 Kasım 2020; 12:50:25 >


S suatcagdas
5 ay (2697 mesaj)
Pejo RCZ 1.6 turbo - manuel

* güncel fiyatlarını bilmiyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 23 Kasım 2020; 12:5:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A auto_man
5 ay (7996 mesaj)
Kia pro Ceed gt





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Camino Del Rio Konu Sahibi
5 ay (224 mesaj)
Çok fazla yakıyor diye biliyorum yanlış mıyım





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @suatcagdas

C Camino Del Rio Konu Sahibi
5 ay (224 mesaj)
Teşekkürler





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @auto_man

S suatcagdas
5 ay (2697 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Camino Del Rio

Çok fazla yakıyor diye biliyorum yanlış mıyım
otomatiği benzinliği çok sever, manuel o derece değil. gaza basmanıza göre değişir.

yakıt önemli ise megane 3 coupe'den başka çok fazla alternatif yok zaten, 1.5dci - 6 ileri manuel olacak, biraz yazılım - daha iyi intercooler falan hp yukarı çekilir. az yakarak iyi gazlama makinası olur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 23 Kasım 2020; 12:18:20 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Camino Del Rio Konu Sahibi
5 ay (224 mesaj)
İbiza cupra için ne dersin usta





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @suatcagdas

C Calbor
5 ay (438 mesaj)
Polo 1.4 TSI ACT BlueGT stage 1 ile 180-190 bg ulaşabilir


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Camino Del Rio Konu Sahibi
5 ay (224 mesaj)
Polo gti aklımda, ibiza cupra ile polo gti arası gidip geliyorum





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Calbor

S Shelby_34
5 ay (628 mesaj)
Peugeot 208 gti





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C canlee89
5 ay (5734 mesaj)
R53 JCW yada o paraya zor ama R56 JCW





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Camino Del Rio Konu Sahibi
5 ay (224 mesaj)
Güzel Araçmış, stock 200hp olması baya avantaj





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Shelby_34

C Camino Del Rio Konu Sahibi
5 ay (224 mesaj)
Mini benlik değil ama sagolun





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @canlee89

S Shelby_34
5 ay (628 mesaj)
Benim de hoşuma gitti araştırırken





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Camino Del Rio

B Bitmişim.
5 ay (156 mesaj)
Hocam kesinlikle polo gtı 👍





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Yanlış Yerdeyim

Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tonodias
5 ay (1046 mesaj)
Poloda yağ yakma sorunu var. Dikkat et ona göre al. İyi bi ustaya baktır test et. Başın ağrımasın.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Camino Del Rio Konu Sahibi
5 ay (224 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Bitmişim.

Hocam kesinlikle polo gtı 👍
peugeot bir tık bütçemi aşıyor, cupra ve cth polo arasında gidip geliyorum napsam bilemedim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Camino Del Rio Konu Sahibi
5 ay (224 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tonodias

Poloda yağ yakma sorunu var. Dikkat et ona göre al. İyi bi ustaya baktır test et. Başın ağrımasın.
CTH motor olanlar en sorunsuzu diye biliyorum, yağ yakma olmuyormuş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tonodias
5 ay (1046 mesaj)
Şu an aklımda değil hangisi olduğu bi ara ben de bakmıştım o yüzden bahsettim.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Camino Del Rio

V vortex35
5 ay (1613 mesaj)
İlgilenirseniz kendi aracımı verebilirim.

Kendi proje aracımdı fakat olağan dışı sebeplerden ötürü elden çıkarmam gerekiyor.

İlana açma gibi bir düşüncem yok zaten araç gümrük girişli Türkiye'de tek ve ilan kategorisi de yok.

Sahibinden tayfasına laf anlatmaktansa eşe dosta verme fikri var kafamda.

İlgilenirseniz özel mesaj atın.