Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
10
Cevap
436
Tıklama
0
Öne Çıkarma
21-22 bine kadar otomatik araba... Yardıma ihtiyacım var!

C Cenk Konu Sahibi
7 yıl (3781 mesaj)
Merhabalar,

Önümüzde ki 1 ay içinde araba almayı düşünüyoruz. Lakin kafam çok karıştı. Araba kesinlikle otomatik olmalı. Bunun dışında açıkcası yakışıklı bir araba olmalı. 22 yaşındayım, arabayı ben daha çok kullanıcam aile bireylerine kıyasla.
Bu bakımdan polo, lacetti, fiesta, sirion, cooper, 307, 207 birçok arabaya baktım, karar veremedik. Tek kapı arabaya da pek sıcak bakılmıyor ev ahalisi tarafından. Sizce ne alabilirim, önerebileceğiniz?




V Vatan haini Spartacus
7 yıl (969 mesaj)
207 en mantıklısı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P PuLeRi
7 yıl (367 mesaj)
Sanırım temiz dizel bi fiesta veya punto tercih ederdim o fiyatlara.




D dkerem2
7 yıl (15687 mesaj)
colt,grande punto oalbilir sirion için 22 bin lira fazla sirion 17 18 bin maximum alınabilir.




C ccc123
7 yıl (1266 mesaj)
Opel astra g sedan siyah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T travel-master
7 yıl (72 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Cenk

Merhabalar,

Önümüzde ki 1 ay içinde araba almayı düşünüyoruz. Lakin kafam çok karıştı. Araba kesinlikle otomatik olmalı. Bunun dışında açıkcası yakışıklı bir araba olmalı. 22 yaşındayım, arabayı ben daha çok kullanıcam aile bireylerine kıyasla.
Bu bakımdan polo, lacetti, fiesta, sirion, cooper, 307, 207 birçok arabaya baktım, karar veremedik. Tek kapı arabaya da pek sıcak bakılmıyor ev ahalisi tarafından. Sizce ne alabilirim, önerebileceğiniz?


Ben aynı durumdayım . 2.el araç almak cidden çok zor bir olay , onu anladım :) ya araçlar döküntü ya da temiz araca çok yüksek rakam istiyorlar .kararında bir araç bulmak mesele .




C Cenk Konu Sahibi
7 yıl (3781 mesaj)
Arkadaşlar hala bir gelişme yok. Yardımlarınızı bekliyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R respectrespect
6 yıl (504 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Cenk

Arkadaşlar hala bir gelişme yok. Yardımlarınızı bekliyorum.

ARABA ALDINIZ MI ALDIYSANIZ NE ALDINIZ HOCAM


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O osmankur
6 yıl (270 mesaj)
Temiz bir Colt tavsiye ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Cenk Konu Sahibi
6 yıl (3781 mesaj)
Hocam foruma pek girmediğimden anca gördüm :)
2006 Citroen C3 1.4 Tiptronic aldık. Lakin bu yaz değiştirip daha spor birşeye geçmeyi planlıyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @respectrespect

R respectrespect
6 yıl (504 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Cenk

Hocam foruma pek girmediğimden anca gördüm :)
2006 Citroen C3 1.4 Tiptronic aldık. Lakin bu yaz değiştirip daha spor birşeye geçmeyi planlıyorum.

hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin ben de 12- 13 bin bandında carisma aldım. kimseye kulak asmadım 2 bin lira da masraf yaptım şu an sorunsuz biniyorum.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.