Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
116
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: 2020 Seat Leon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri (2. sayfa)

M mahmut_emmi
8 ay (986 mesaj)
Golf de Leon da artık benim için bitmiştir. Civic zaten EK kasadan sonra bitmişti. Corolla zaten bitik, Astra 1.6 CDTi'dan sonra bitti. Geriye kala kala 308 ve Megane kaldı




Y yavuzazgin
8 ay (4396 mesaj)
torpidoyu pejo danmı almışlar?




K kadalt
8 ay (585 mesaj)
Bu sefer olmamış seat rakipler efsane tasarımlar sundu bu tasarım yanlarında sönük kalır





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Y YuRYTR
8 ay (749 mesaj)
yeni i30 böyle bişey olurdu galiba




M mvn_
8 ay (1589 mesaj)
Leş oğlu leş bir tasarım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H H-M-Z
8 ay (61 mesaj)
Yorumların büyük çoğunluğu olumsuz. Beğenmediyseniz almazsınız olur biter... Nedir yani :)




A atroce
8 ay (4848 mesaj)
bir araba nasıl mahvedilir görsellerle görmüş olduk,

golf 8 in tasarım faciasından sonra yeni leon,

küçümsemek için değil gerçekten çok çirkinler, yazık oldu




B buraque2
8 ay (36 mesaj)
sen tasarla hadi görelim





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mvn_

B by__metallica
8 ay (1504 mesaj)
Ön konsol ne öyle ya ? Çok güzel ve bütün duran bi ön konsol vardı. Biraz geliştirmeniz yeterliydi. İçine etmişler.




K Kuekuatsheu
8 ay (50 mesaj)
Aluminyum*





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Beybaba62

M mvn_
8 ay (1589 mesaj)
Hayırdır Seat babanızın şirketi mi ne bu fedailik





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @buraque2

K kkvan
8 ay (7170 mesaj)
Gayet güzel olmuş siz de bişey beğenmiyorsunuz .
Ama dizel olmadan Türkiye’de satmaz .
Fransızlar piyasayı iyice domine edecek seneye





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O ornapsen
8 ay (2343 mesaj)
kişilikli bir tasarım yok ne yazıkki. uzaktan baktı mı ne olduğunu anlayamıyorsun. Kötü değil ama hep aynı tarz pabuç tarzı tasarımlar bıktırdı. ilk kim çıkarttıysa bu tasarımı




B buraque2
8 ay (36 mesaj)
evet





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mvn_

K Kadirdalgic
8 ay (4198 mesaj)
Ne yaptınız güzelim Leon u ya





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


F falterubbix
8 ay (566 mesaj)
Yeni Seat Leon’un dizel tarafında ise 115 ve 150 beygir güç seçeneklerine sahip 2.0 litre TDI motor yer alıyor.

düşünsene %160 ötv verip 115 bg arabaya biniyorsun

tr ye zaten gelmez herhalde 2.0 tdi.




K kralkarga
8 ay (899 mesaj)
E bu Astra, admin yanlış klasörden resimleri ekledi heralde.




H hoksi
8 ay (7065 mesaj)
Bence fena değil yahu.niye bu kadat gomdunuz ki





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


R RascH
8 ay (81 mesaj)
Seat Leşon.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


C cemus
8 ay (1546 mesaj)
Bir tek kombi modeli hoş duruyor gözüme diğerinde anlam veremediğim bir sıkıntı var. İçi kötü olmuş bence de