Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
32
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
2017 Nissan Juke 1.6 otomatik, 2015 Fiat 500x 1.4 otomatik sizce hangisi?

F
Fiat S.p.A.
Konu Sahibi

geçen hafta (4914 mesaj)
Arkadaşlar açtığım konu dağılmasın diye harici açıyorum mutlak bu iki araçtan biri alınacak, Nissan skypack donanım Fiat cross plus donanım, dizel değil benzinli olacak LPG öyle yada böyle bağlatacaz, kesin otomatik olacak.

Sizce bu iki araçtan hangisi?

Performans 0-100 odaklı değilim bu arada.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Alfa Milano


500 x çok daha iyi bi araç, fazla düşünmeye gerek yok
Yoruma Git
lojistisyen - geçen hafta +8

L
lojistisyen
geçen hafta (10158 mesaj)
500 x çok daha iyi bi araç, fazla düşünmeye gerek yok





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

F
Fiat S.p.A.
Konu Sahibi

geçen hafta (4914 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lojistisyen

500 x çok daha iyi bi araç, fazla düşünmeye gerek yok
Hocam radarımda 2 ilan var 500x, Juke 4-5 var.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Alfa Milano



F
FthGTI
geçen hafta (625 mesaj)
Juke lpg de sıkıntı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

F
Fiat S.p.A.
Konu Sahibi

geçen hafta (4914 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: FthGTI

Juke lpg de sıkıntı
Ciddi'misin hocam?

1.6 motor atmosferik nasıl sıkıntılı oluyor?

Benim 500l de lovato vardı, uyumlu kit vardır diye düşünüyorum, atiker falan tamamda lovato prins olması lazım





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Alfa Milano

Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
High Quality
geçen hafta (2519 mesaj)
Lpg şart ise Juke, diğer herşey için 500x alınır. Aslında kıyasa da gerek yok önemli olan soru lpg kesin mi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
anyhill
geçen hafta (3944 mesaj)
Mutlak bu 2 araçtan birini almak zorunda olsam Juke seçerdim.




D
defiant82
geçen hafta (4896 mesaj)
Juke oneririm cvt iyidir





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F
Fiat S.p.A.
Konu Sahibi

geçen hafta (4914 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: High Quality

Lpg şart ise Juke, diğer herşey için 500x alınır. Aslında kıyasa da gerek yok önemli olan soru lpg kesin mi?
%1.000.000 diyim hocam





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Alfa Milano



F
Fade to Black
geçen hafta (1198 mesaj)
bizim ülkede nissan alınmaz. juke zaten hiç alınmaz. ismi joke (şaka) olacakken juke yapmışlar. onun yerine koreli alternatiflerine falan bak veya diğer hakiki japonlara.

deve kuşuna yük atmak istemişler ben kuşum, demiş peki niye uçmuyorsun deyince ben deveyim demiş. hem marka olarak nissan hem model olarak juke bu şekilde.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

F
Fiat S.p.A.
Konu Sahibi

geçen hafta (4914 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Fade to Black

bizim ülkede nissan alınmaz. juke zaten hiç alınmaz. ismi joke (şaka) olacakken juke yapmışlar. onun yerine koreli alternatiflerine falan bak veya diğer hakiki japonlara.

deve kuşuna yük atmak istemişler ben kuşum, demiş peki niye uçmuyorsun deyince ben deveyim demiş. hem marka olarak nissan hem model olarak juke bu şekilde.
Hocam subaru xv baktım aradığım türde ilan bulamadım, binek olarak 208 1.2 bezin otomatik active donanım var buda olur gibi geldi sıfır dahi alabiliriz, cam tavan vs yeterli donanım da bir araç.

Juke'un ismi önemli değil otomatik atmosferik motor donanım da yeterli skypack, parçasıda kolay bulunur diye düşünüyorum sonuçta Renault'yla ortak.

Hatta Juke sıfır fiyat 122.000₺ duruma göre sıfır dahi alabiliriz.

Harici olarak hocam millet ne der diye yaşamıyorum 500l vardı laf söyleyen olmadı hatta muhabbete girenler abi çok güzel aile aracı bizede nasip olur İnşallah diyorlardı.

Ne Juke ne 500 ailesi aykırı bir model değil bence





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Alfa Milano



F
Fade to Black
geçen hafta (1198 mesaj)
ismi önemli değil, çok kullanışsız bir araç, hiçbir avantajı yok tasarımının. sadece kimisinin gözüne hoş gelebilir o kadar. nissanın ve servislerinin ülkemizdeki tutumu da malum. önce bir kirala kullan biraz istersen.




A
auto_man
geçen hafta (7163 mesaj)
Bütçe nedir?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Fiat S.p.A.

F
Fiat S.p.A.
Konu Sahibi

geçen hafta (4914 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: auto_man

Bütçe nedir?
100.000₺ kesin, duruma göre 125.000₺ küsürlere çıkarız.

Sıfır veya son 4 senenin arabası 50.000 km açmamış temiz bakılmış araç arıyoruz.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Alfa Milano

Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
auto_man
geçen hafta (7163 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

100.000₺ kesin, duruma göre 125.000₺ küsürlere çıkarız.

Sıfır veya son 4 senenin arabası 50.000 km açmamış temiz bakılmış araç arıyoruz.


Alıntıları Göster
Bütçen çok iyi. 0 km den 5000 km ye kadar benzinli otomatik, dizel otomatik captur dan sportage a birçok seçenek var.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
dhyeyolgosterenadam
geçen hafta (621 mesaj)
125e bi tanıdık qq aldı 2016 model plantinium premium pack 36.000de.

O fiyatlara qq zorlanır bence.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


O
otomobilci_x
geçen hafta (11027 mesaj)
İkinci el B crossover bakıyorsanız tipi/tarzı hoşunuza gidiyorsa Cactus'ede bi bakın derim.
85_90 bandına 2016_2017 sıfır gibi ikinci el alabilirsiniz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 10 Şubat 2019; 23:59:37 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
defiant82
geçen hafta (4896 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Fade to Black

bizim ülkede nissan alınmaz. juke zaten hiç alınmaz. ismi joke (şaka) olacakken juke yapmışlar. onun yerine koreli alternatiflerine falan bak veya diğer hakiki japonlara.

deve kuşuna yük atmak istemişler ben kuşum, demiş peki niye uçmuyorsun deyince ben deveyim demiş. hem marka olarak nissan hem model olarak juke bu şekilde.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F
Fiat S.p.A.
Konu Sahibi

geçen hafta (4914 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: auto_man

Bütçen çok iyi. 0 km den 5000 km ye kadar benzinli otomatik, dizel otomatik captur dan sportage a birçok seçenek var.

Alıntıları Göster
Hocam bakalım captur güzel araç ama juke daha çok hoşuma gidiyor, captur'un tek eksisi 1.6 otomatik yok bu işi bozuyor neden koymamışlar anlamadım herhalde juke satışı baltalanmasın diye.

Şunu söyleyim sık araba değiştirmeyiz o yüzden dolu olması tercihim, crossover suv tarzı düşünüyorum bir ilanı takip ediyorum 500x olursa iyi olur harici olarak Nissan düşünüyorum juke'ta olur qq'de.

Güney Kore hep övmüşümdür gerçekten iyiler ama iş ciddileşip almaya gelince yok arkadaş olmuyor almam

Esasen 3 marka var Renault Nissan Fiat üçünden birini seçecez.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Alfa Milano

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dhyeyolgosterenadam

F
Fiat S.p.A.
Konu Sahibi

geçen hafta (4914 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: otomobilci_x

İkinci el B crossover bakıyorsanız tipi/tarzı hoşunuza gidiyorsa Cactus'ede bi bakın derim.
85_90 bandına 2016_2017 sıfır gibi ikinci el alabilirsiniz
Onuda listeye eklerim güzel araç geçen showroom'a gittim baktım, lakin cam tavanı yok herhalde yada showroom'a gelen araçta yoktu.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Alfa Milano

Bu mesaja 2 cevap geldi.