Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
1210
Cevap
102287
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: 2016 Sony 55XD8505 4K Nasıldır? (12. sayfa)

P
player75
3 yıl (1110 mesaj)
Ben de geçen cuma 55xd8505 aldım yarın gelmesini bekliyorum. İnşallah ölü pixel, banding, bulutlanma, ışık sızması, donanımsal veya yazılımsal sorun olmaz ve taktığım gibi izlerim. Dikkat etmem gerek hususlar nedir? Servis kaçmadan neleri test etmem lazım? Bir de servis akşam kaça kadar gelebiliyor bilgisi olan var mı?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
erkoo
3 yıl (59 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kardiyalog

GECE kampanyası oluyor saat 22:00 da onları takip edin . ben 20 küsür gün , günlük takip ettim
quote:

Orijinalden alıntı: kardiyalog

GECE kampanyası oluyor saat 22:00 da onları takip edin . ben 20 küsür gün , günlük takip ettim

Tşk ederim hocam. Bu geceki kampanyada yoktu takipte kalacam.

Bu arada Tv yi İphone ile apple tv vb cihazlar olmadan eşleştirip ekran aktarması yapabilen oldu mu?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkoo -- 6 Aralık 2016; 0:46:12 >


B
barsoy
3 yıl (2090 mesaj)
Benim aldığım hb satıcısı da stoğu bitirmiş heralde. Şuan HB'de en düşük doğuhan 4249 TL görünüyor.




K
kardiyalog
3 yıl (196 mesaj)
bana gelen servis çok iyiydi allah razı olsun onlardan.
servis gelmeden çayı hazırladım yanına kraker vb şeyler koydum.
hem sohbet ettik hem tv kuruldu hemde çayımızı içtik 1 saate yakın kaldılar
zaten cihazı son sürüme güncelleyip resim çekmeden ayrılmıyorlar.
siz servis gelmeden tüm testleri hazırda bulundurun servis kurulumu yapınca en fazla 5-6 dakkada tüm testleri bitirirsiniz.
netten aldıysanız servisi bekletmenize gerek yok servis gittikten sonrada test yapar kafanıza takılan bişey varsa 14 gün içinde iade edersiniz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @player75

S
Serdem1903
3 yıl (76 mesaj)
14 gün iade hakkını fazlasıyla istismar ediyor satıcılar.Kutuyu açtıktan sonra iade için ürünü serviste sıfırlatıp geri yollayabilirsiniz falan diyorlar.Sorduğum her satıcı istisnasız aynı şeyi söyledi.Kutuyu açmadan koşulsuz iade edebiliyoruz anlayacağın sadece.Bizde hukuk guguktur anlayacağın.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kardiyalog

B
barsoy
3 yıl (2090 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Serdem1903

14 gün iade hakkını fazlasıyla istismar ediyor satıcılar.Kutuyu açtıktan sonra iade için ürünü serviste sıfırlatıp geri yollayabilirsiniz falan diyorlar.Sorduğum her satıcı istisnasız aynı şeyi söyledi.Kutuyu açmadan koşulsuz iade edebiliyoruz anlayacağın sadece.Bizde hukuk guguktur anlayacağın.
quote:

Orijinalden alıntı: Serdem1903

14 gün iade hakkını fazlasıyla istismar ediyor satıcılar.Kutuyu açtıktan sonra iade için ürünü serviste sıfırlatıp geri yollayabilirsiniz falan diyorlar.Sorduğum her satıcı istisnasız aynı şeyi söyledi.Kutuyu açmadan koşulsuz iade edebiliyoruz anlayacağın sadece.Bizde hukuk guguktur anlayacağın.


Hangi satıcılar? online mı? tekno marketler mi?

Mesela HB'da bir ürünü hem HB kendisi satıyor, bir sürü de başka satıcı HB üzerinden değişik fiyatlara satıyor. HB hemen hemen hiç problem çıkarmadı şimdiye kadar ama diğer satıcılar aynı prosedürü izliyor mu acaba?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
[email protected]
3 yıl (2975 mesaj)
Arkadaşlar bu ürünü almayı düşünüyorum xbox one s bağlayacağım. Kullananlar yorumlarini belirtebilir mi ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
Serdem1903
3 yıl (76 mesaj)
Mesela Vatan,n11,gittigidiyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @barsoy

K
kardiyalog
3 yıl (196 mesaj)
XD7005 'de
TRILUMINOS Ekran YOK
HDR desteği şuan için yok
ekran 50 hz (100 hz olduğuna dair bişey bulamadım)
4K Processor X1 chip yok

yani anlayacağın görüntü adına herşey eksik




Bu mesajda bahsedilenler: @janberd72

K
kardiyalog
3 yıl (196 mesaj)
ks8000 video oyun puanı 8.5
xd8505 video oyun puanı 8.3

ks8000 input lag değerleri
1080p @ 60Hz : 20.9 ms
1080p With Interpolation : 118.9 ms
1080p @ 60Hz Outside Game Mode : 113.5 ms
1080p @ 60Hz @ 4:4:4 : 37.8 ms
4k @ 60Hz : 22.7 ms
4k @ 60Hz @ 4:4:4 : 37.4 ms
4k @ 60Hz + HDR : 21.1 ms
4k @ 60Hz @ 4:4:4 + HDR : 37.6 ms

xd8505 input lag değerleri
1080p @ 60Hz : 34.6 ms
1080p With Interpolation : 68.7 ms
1080p @ 60Hz Outside Game Mode : 71.2 ms
1080p @ 60Hz @ 4:4:4 : 34.6 ms
4k @ 60Hz : 57.4 ms
4k @ 60Hz @ 4:4:4 : 57.4 ms
4k @ 60Hz + HDR : 57.4 ms
4k @ 60Hz @ 4:4:4 + HDR : 57.4 ms

gördüğünüz gibi 1080p olarak oyun performansı xd8505 de ortalama olarak daha iyi.

55 inc ks8000 ile 55 inc xd8505 arası fiyat uçurumunu bakınca xd8505'in ne kadar doğru seçim olduğunu anlıyoruz




Bu mesajda bahsedilenler: @[email protected]

H
[email protected]
3 yıl (2975 mesaj)
Teşekkürler, actıgım konuda arkadaş philips 55PUS6581 önerdi. Gercek ekran paneli hızları aynı (100hz) ancak normal ekran yenileme hızı philipste 1800, sonyde 800. Ayrıca philipste ekran parlaklığı 400nat ama sonydekini bulamadım.
Tavsiyeniz nedir ?
http://www.epey.com/televizyon/karsilastir/48673-48684/sony-kd-55xd8505_philips-55pus6581/





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
kardiyalog
3 yıl (196 mesaj)
Ekran & Görüntü Özellikleri

55PUS6581
Micro Dimming Pro
Mükemmel Doğal Hareket(bu alanı sırf fazla yazı gözüksün diye eklemişler)
Pixel Precise Ultra HD
Ultra Çözünürlük(bunuda sırf fazla yazı gözüksün diye eklemişler)

xd8505
24p True Cinema
4K X-Reality PRO
Advanced Contrast Enhancer (ACE)
HDR<<<<<<<<<<<<
Kenar LED Aydınlatma (Edge-lit LED)
Triluminos Ekran
X-Reality PRO™

sadece bu ekran farkı için bile xd8505 alınır
gerisine bakmaya bile gerek yok




Bu mesajda bahsedilenler: @[email protected]

H
[email protected]
3 yıl (2975 mesaj)
Teşekkürler, 4000 liraya alınabilecek en iyi 4K tv bu mudur dersiniz ?@kardiyalog





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [email protected] -- 6 Aralık 2016; 16:44:8 >


Bu mesajda bahsedilenler: @kardiyalog

T
Tabutta Rövaşata
3 yıl (755 mesaj)
Merhaba, tv bugün kargoyla geldi yarın da servis kuruluma gelir diye umuyorum. Tv işlerinden pek anlamam, yarın kuruluma geldiklerinde hangi testleri yapmam lazım bilgi verir misin?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kardiyalog

P
player75
3 yıl (1110 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kardiyalog

bana gelen servis çok iyiydi allah razı olsun onlardan.
servis gelmeden çayı hazırladım yanına kraker vb şeyler koydum.
hem sohbet ettik hem tv kuruldu hemde çayımızı içtik 1 saate yakın kaldılar
zaten cihazı son sürüme güncelleyip resim çekmeden ayrılmıyorlar.
siz servis gelmeden tüm testleri hazırda bulundurun servis kurulumu yapınca en fazla 5-6 dakkada tüm testleri bitirirsiniz.
netten aldıysanız servisi bekletmenize gerek yok servis gittikten sonrada test yapar kafanıza takılan bişey varsa 14 gün içinde iade edersiniz.
quote:

Orijinalden alıntı: kardiyalog

bana gelen servis çok iyiydi allah razı olsun onlardan.
servis gelmeden çayı hazırladım yanına kraker vb şeyler koydum.
hem sohbet ettik hem tv kuruldu hemde çayımızı içtik 1 saate yakın kaldılar
zaten cihazı son sürüme güncelleyip resim çekmeden ayrılmıyorlar.
siz servis gelmeden tüm testleri hazırda bulundurun servis kurulumu yapınca en fazla 5-6 dakkada tüm testleri bitirirsiniz.
netten aldıysanız servisi bekletmenize gerek yok servis gittikten sonrada test yapar kafanıza takılan bişey varsa 14 gün içinde iade edersiniz.

Hocam bilgilendirme için teşekkürler. Tv geldi. Siz hangi servisten hizmet aldınız? Nosu neydi?(İstanbul'da Anadolu yakasında iseniz)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
eminsayin
3 yıl (205 mesaj)
Arkadaşlar 55Xd8505 belgesel maç vs için çok çok iyi görüntü mükemmel.ancak sinema için ayar yapmak gerekiyor gibi geliyor.özel sinema ayarları olup memnun kalan arkadaşlar varsa burda paylaşırlarsa çok memnun oluruz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
Goday
3 yıl (1525 mesaj)
Kanal 8,5 ve TRT4K içeren sıralı kanal listesi olan paylaşabilir mi?




D
despot1234
3 yıl (74 mesaj)
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 aydır 55xd8505 kullanıyorum. Çok şükür sıkıntım yok şu ana kadar umarım da olmaz. Tvye ev sinema sistemi soundbar almayı düşünüyorum önerileriniz nelerdir önerilerinizi bekliyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K
kardiyalog
3 yıl (196 mesaj)
Eurasia arayip netten aldığınızı söyleyin ve servis talebi açın yoksa kimse gelmez kurmaya





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Tabutta Rövaşata

K
kardiyalog
3 yıl (196 mesaj)
Servis gaziantep te :)





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @player75