Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
14
Cevap
270
Tıklama
4
Öne Çıkarma
2016-2017 sezonu başlamadan bitti peki gelcek sezonlar

D
delton Konu Sahibi
4 yıl (1163 mesaj)
Dursun Özbek ve onu oraya gökten zembille indiren güruh sayesinde Galatasaray gene uzun yıllar sürecek karanlığa mahkum oldu. 2016-201 sezonu bana göre bizim açımızdan kapandı. Sneijder lig başlamadan gönderilecek sonra sıra herkesin beklediği gibi Muslera'ya gelecek. Hoca 6-7. haftaya göremez zaten. Ondan sonra Riva elden gidecek, vasat futbolcularla şişkin kadro ekonomik kriz yaratacak, Cl'ye gidilemeyeceği için bjk veya fb farkı daha da açacak.

2017-2018 sezonuna Dursun Özbek'le girersek gene kaybederiz. Dursun özbek'in bu sezon gitmesi gerekiyor. Onu oraya artık İnan Kıraç mı atadı yoksa siyasi güç mü bilemiyorum ama her kim atadıysa Galatasaray'a büyük bir kötülük yaptı. Ülkenin en büyük kulübü küçülme politikası uygulamaya başladı rahmetli Canaydın'dan sonra.

Küçülme politikası sadece ızdırap getiriyor, ekonomiksel açıdan hiçbir faydası yok. Avrupaya gidemeyen kulüp zaten gelir elde edemez, taraftar ilgisi azalır, vasat futbolcular gelirkende gönderilirken de kulübe maddi açıdan zarar verir.

Galatasaray camiasının kenetlenip duruma el koyması güçlü ve sağlam bir başkan ve yönetimle yola çıkması gerekir. Bunun içinde tüzük mü değiştirilir(çünkü liseden Dursun özbek geliyor ancak) yoksa başka bir yol mu denerler bilmiyorum ama bir an önce harekete geçilmesi gerekiyor.




M
matrax33
4 yıl (45 mesaj)
tamam.




Bu mesajda bahsedilenler: @delton

E
ennnes58
4 yıl (88 mesaj)
Size bi 3 temmuz süreci daha lazım. Söyleyin 3 temmuz sürecinde uefa ya giden belgeleri dolduran daha sonraki senelerde HEPSI gs yönetiminde olan GÜRUH a da bi operasyon daha ypsınlar. Yine hakettiginiz yerdesiniz. 2010 dan öncesi gibi...





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

J
Jersey Devil
4 yıl (3317 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ordan Geçenbay


quote:

Orijinalden alıntı: Jersey Devil

seneye ziraatta hedef çeyrek final

ligde hedef konyanın üstü

Biz bunlardan eninde sonunda kurtuluruzda siz ŞİKECİ size küfür eden baskaninizdan nasıl kurtulacaksınız?

bizde eninde sonunda kurtuluruz rahat ol


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
Ordan Geçenbay
4 yıl (3757 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Jersey Devil

quote:

Orijinalden alıntı: Ordan Geçenbay


quote:

Orijinalden alıntı: Jersey Devil

seneye ziraatta hedef çeyrek final

ligde hedef konyanın üstü

Biz bunlardan eninde sonunda kurtuluruzda siz ŞİKECİ size küfür eden baskaninizdan nasıl kurtulacaksınız?

bizde eninde sonunda kurtuluruz rahat ol

İnş cnm ya..





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


R
Rai-gy
4 yıl (5599 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Jersey Devil

seneye ziraatta hedef çeyrek final

ligde hedef konyanın üstü

Sizin gibi her sene ikinci olmaktan iyidir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W
WINTER IS COMING
4 yıl (185 mesaj)
hocam küçülme politikası yazmışsında son 6 ayda linnes donk serdar a 9m euro bonservis yıllık 4.5m euro garanti maaş bağladık küçülme filan yok tamamen batırmaya amaçlanan bir politika var 10m bonservisle 5 m maaşla yıldız forvette alınabilirdi ama komisyon yiyemez mehmet bu sefer.
abisi zaten ffp den men yedirmek için elinden geleni yaptı amaç mali anlamda dip yaptırıp riva yı okutmak sonra defolup gidecek zaten


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
Monterrey
4 yıl (2297 mesaj)
Once dursun gitmeli ya da olse bile olur farketmez. Kulubu satan adama kimse merhamet demesin.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G
Guest-C6B037E8D
4 yıl (2654 mesaj)
Seneye bu özbek brothers gittiginde gelecek başkanın borçsuz bir kulüp alacağını ve üstüne birde vizyonu geniş bir başkan geldigindeki hallerini görmek isterim. Biz 14 yıl bekleriz ama siz yine bize fark atamazsınız.





< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >


Y
yunus626emre
4 yıl (4694 mesaj)
Rakiplerimizin başkanları çok iyi bence





< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >


E
egemena
4 yıl (619 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: WINTER IS COMING

hocam küçülme politikası yazmışsında son 6 ayda linnes donk serdar a 9m euro bonservis yıllık 4.5m euro garanti maaş bağladık küçülme filan yok tamamen batırmaya amaçlanan bir politika var 10m bonservisle 5 m maaşla yıldız forvette alınabilirdi ama komisyon yiyemez mehmet bu sefer.
abisi zaten ffp den men yedirmek için elinden geleni yaptı amaç mali anlamda dip yaptırıp riva yı okutmak sonra defolup gidecek zaten

Son bölümde hatan var. Riva yı okutmak değil Riva yı ölmüş eşek fiyatına okutmak olacak. 500 küsür milyon taban fiyat, ihalede yükselir diyorlar. Hehe yav hehe. Yukarıdan bir talimatla o iş biter. İnşallah yanılırım ama milletin orasına koyanlar Riva nın da orasına koyma peşinde.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
huseyinadukeeee
4 yıl (1108 mesaj)
Gs en az 5 yıl mahkum bunlara tabi dursun gitmezse.He birde bu 3 yıl sonra tekrar seçilirse tutmayın birakin takimi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R
Rocky Balboa®
4 yıl (5199 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ennnes58

Size bi 3 temmuz süreci daha lazım. Söyleyin 3 temmuz sürecinde uefa ya giden belgeleri dolduran daha sonraki senelerde HEPSI gs yönetiminde olan GÜRUH a da bi operasyon daha ypsınlar. Yine hakettiginiz yerdesiniz. 2010 dan öncesi gibi...

2010'dan önce uefa kupası-uefa super cup-4 sene üst üste şampiyonluk,şl çeyrek final sincap ?




I
I905
4 yıl (4 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ennnes58

Size bi 3 temmuz süreci daha lazım. Söyleyin 3 temmuz sürecinde uefa ya giden belgeleri dolduran daha sonraki senelerde HEPSI gs yönetiminde olan GÜRUH a da bi operasyon daha ypsınlar. Yine hakettiginiz yerdesiniz. 2010 dan öncesi gibi...

2008 doğumlu falan herhalde takmayın




P
psirik
4 yıl (1384 mesaj)
"7- Çünkü bu saatten sonra o cezaları geri alsalar bile, artık vazo kırıldı. Yapıştırsan da tutmaz."

Erhan Telli çok güzel söylemiş. Arkadaşlar bu sezondan da hiç birşey beklemeyin. En ufak umudunuz olmasın.

https://twitter.com/erhantelli78

Dursun takımın içine ettii. Bu kadar yönetme özürlü bir insan nasıl başkan olur ya? Birde GAlatasaray'ın? ve kimsede çıkıp dur demiyor?

Neden abi neden? Bunun altında ne bit yeniği var? Ulan kimse de ses çıkarmıyor kulüpten.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.