Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
252
Tıklama
0
Öne Çıkarma
2007 Ekim Dönemi ÜDS İlanı
G
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

basvuralar başlamış
http://ilan.memurlar.net/ilan/4156/



M
15 yıl
Yarbay

hehe mart'takine girmiş ve yakın 80 puan almıştım ve bugün itibariyle Master başvurum kabul oldu :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: Mene

hehe mart'takine girmiş ve yakın 80 puan almıştım ve bugün itibariyle Master başvurum kabul oldu :)

hava atıyo bide bende giricem 7 ekimde hedefim 90





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest7643 -- 5 Eylül 2007; 12:32:41 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
15 yıl
Çavuş

nasıl 80 90 alıyorsunuz ya?

ben 55e razıyım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: trde

nasıl 80 90 alıyorsunuz ya?

ben 55e razıyım

diploma notun yüksek olsa bile 55 düşük bi puan 80,90 almadığın sürece istedığın üni.ye girmen zor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
15 yıl
Çavuş

peki siz nasıl 80 90 alıyorsunuz?

zaten temeliniz mi var yoksa?
benim başvurmak istediğim üni 55 diyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: trde

peki siz nasıl 80 90 alıyorsunuz?

zaten temeliniz mi var yoksa?
benim başvurmak istediğim üni 55 diyor.

henüz 90 almadım ama ınanıyorum kendıme üni 55 der ama üds 80 alanı 55 alana tercıh eder


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
15 yıl
Binbaşı

D
15 yıl
Yarbay

M
15 yıl
Yarbay

walla 80 aldım ama çok salak hatalar yapmışım, rahat 90 alınacak bi sınav


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl
Yarbay

hae bi de ALES'i kaçırayım demeyin 24/09/07 - 10/10/2007 tarihleri arasında başvurusu var. 18/11/2007'de de sınavı...

dipnot: ondan da 90 almıştım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mene -- 7 Eylül 2007; 15:09:53 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
15 yıl
Binbaşı

Arkadaşlar sınav için bankaya yatırılacak ücret ne kadar?



T
15 yıl
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: Mene

hae bi de ALES'i kaçırayım demeyin 24/09/07 - 10/10/2007 tarihleri arasında başvurusu var. 18/11/2007'de de sınavı...

dipnot: ondan da 90 almıştım


hava mı atıyon ben 93 aldım

dipnot:üds de 90


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl
Yarbay

hava atmama gerek yok, bu notları hocalarımın görmesi yetti de arttı dün de kaydımı tamamlamış biri olarak artık İnşaat Yüksek Mühendisliği adayıyım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
15 yıl
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: Mene

hava atmama gerek yok, bu notları hocalarımın görmesi yetti de arttı dün de kaydımı tamamlamış biri olarak artık İnşaat Yüksek Mühendisliği adayıyım


geçmiş olsun o zaman

sakın yüksek lisansı yan gelip yatma yeri olarak düşünme hata edersin

bu öneriyi elektronik müh yüksek lisansta 1 dönemde 45 ödev hazırlayan birinden alıyorsun

hele çalışıyorsan ayrı bir zorluğu olacaktır

tezden bahsetmedim bile dikkat edersen


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl
Yarbay

kesinlikle yan gelip yatma yeri olarak düşünmüyorum, çalışıyorum da bi yandan. ama benim hocalar biraz daha insaflıdır, yani inş



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.