Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
1003
Tıklama
0
Öne Çıkarma
20000-30000 arası araç tavsiyesi

F fukarakoala Konu Sahibi
6 yıl (1346 mesaj)
Merhaba arkadaşlar , 20000-30000 tl aralıgında öncelikli olarak benzin li az yakan bir araç bakmaktayım. Ailece kullanacağımızdan otomatik vites olmalı. Benzinli otomatik ford focus 2012 1.6 motor gibide 12-13 lt yakmaması lazım. Bundan dolayı 1.4 ve 1.2 motorlu araçlara bakıyorum. İlk aracım olacak ve tam olarak şoförlüğü bu arabada öğreneceğim.
Aradığım özellikler :

Otomatik veya triptonik vites arıyorum.
Benzinli olursa öncelikli tercihimdir. Benzin/lpg ve dizel sonraki seçenekler olarak düşünmekteyim. Dizelin bakım fiyatının farkı ve lpg uygun yapılmadıysa motora verdiği zarardan dolayı ikinci seçenektedir.
Geniş araçdan ziyade küçük-orta boyutlu araçlar tercihimdir.
Yüksek km olmazsa daha iyi olur.
Ağır hasar ve pert kaydı olmamalı. (örn : Az hasar var diyen biriyle gorüşmüştüm sadece arkası molotof atılıp yandı demişti)
Uzun süreli kullanım düşüncesindeyim.


Bu tarzda arama yapınca toyota corolla sol , mitsubishi colt , opel corsa ,chevrolet aveo gözüme çarpıyor ancak fiyatlar %20 ve %30 şişmiş olarak görüyorum. Bu fiyat aralığında düzgün araç bulmak biraz zor gibi geldi bana :(

Şimdiden herkese teşekkürler ederim.




P pokezoom
6 yıl (3025 mesaj)
Tavsiyem fiat punto. Hem az yakar. Hemde acemi olduğun için parçası pahalı değil ve kolay bulunabilir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A Arranger.
6 yıl (22392 mesaj)
Corsa alınabilir.




F fukarakoala Konu Sahibi
6 yıl (1346 mesaj)
Tercihim opel corsa tarafına dogru kayıyor ama chevrolet kafamı kurcalıyor. Yedek parça fiyatları opelde nasıldır. Corsaların 1.2 veya 1.4 lerin tüketimlerini tam olarak ne kadardır. Arka camlar otomatik olmasını istiyorum Bu kadar paraya otomatik olmamasını garip karşılıyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Arranger.
6 yıl (22392 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: fukarakoala
Tercihim opel corsa tarafına dogru kayıyor ama chevrolet kafamı kurcalıyor.

Chevrolet düşünürseniz cruze tavsiye derim.

Sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-ertemel-autopia-dan-servis-bakimli-sadece-68-bin-km-de-208121402/detay




3 3,14159265358979323846264
6 yıl (671 mesaj)
Yedek parça olayı nedir hocam? Sürekli kaza mı yapacaksınız? Acemi olduğunuz için zaten dikkatli sürersiniz, kaza filan yapmazsınız rahat olun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F fukarakoala Konu Sahibi
6 yıl (1346 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 3,14159265358979323846264

Yedek parça olayı nedir hocam? Sürekli kaza mı yapacaksınız? Acemi olduğunuz için zaten dikkatli sürersiniz, kaza filan yapmazsınız rahat olun.

Kaza değil bakım ve yedek parçaların ücretleri anlamında idi , 2 firma arasında polen filtresi fiyatlarında bile dağlar kadar fark oluşabiliyor.




R r0x
6 yıl (6177 mesaj)
bence en iyi seçenek 1.4 accent era olur. (otomatiği var mı bilmiyorum)

motoru çok iyi, zaten taksicilerin en ççok tercih ettiği motor. lpgyle 20 kuruş falan yakıyor performansıda gayet tatmin edici.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F fukarakoala Konu Sahibi
6 yıl (1346 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: r0x

bence en iyi seçenek 1.4 accent era olur. (otomatiği var mı bilmiyorum)

motoru çok iyi, zaten taksicilerin en ççok tercih ettiği motor. lpgyle 20 kuruş falan yakıyor performansıda gayet tatmin edici.

2010 yılında hyundai accent ile trafik kazası sonucunda pert ettik. O günden sonra ciddi olarak bir anti accent oluştu bende maalesef :( İ10 olabilir ufak ve şirin.




G Guest-38F9BBB0B
6 yıl (3475 mesaj)
bende grande punto öneriyorum mümkünse 1.3 dizel alın. bakımlarının daha fazla oldugu iddaası tamamen gercek dışı. rutin bakıma 170 tl ödedim. yağ ve tüm filtreler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-38F9BBB0B -- 7 Nisan 2015; 22:21:14 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.