| bendeki 1.5 dci idi . ilk nesil 65 hp ve 85 hp olanlar da erken bitiyor. adama dava açacaktım ama avukat işin gidişatını söyleyince vazgeçtim. kapısına gitsem işler farklı noktaya gidiyor. haklıyken haksız duruma düşme ihtimalim var. benim 150 bin liram gitti ama eminim ondan çok daha misli gidecek. şansını kaybetti. |
| Bu kmlerde bir aracın yağ eksiltmesi beklenebilir, muhtemelen bakımları düzgün de yapılmamıştır ama ortada bir dolandırıcılık da var, açıkçası peşine düşsen de çok uğraşırsın, sen de katkı ya da kalın yağ koyup kullan, gittiği yere kadar artık. |
| Benden bu şekilde aldınız diyorsa sen de katkı koyup geri ver. |
| 1.6 hitler motordur.Bu motor çok dayanıklıdır ancak her 10 bin km de 1lt yağ eksiltir.Hariçten pek bir sorunu olmaz. Lpg ye tam uyumludur. Sizin araba bu belirttiğim miktardan çok fazla yakıyorsa sorun vardır. Motor yapılması şart. İyi bir usta orjinal parçalarla toplarsa ömürlük olur.. Satan adamla 302 bin kmde ki motor için uğraşılır mı, yorgunluğuna stresine değer mi bilemiyorum. Geçmiş olsun.. |
|
Yanlış anlamayın ama galeriden Hemide tanıdık galericiden Hemide ekspertizsiz Araba almak baya baya ben bu araç işinin üstadıyım bana kimse kazık atamaz demek. Çünkü şu 3 kelimeyi duyunca sonucu otomatik olarak beklediğim gibi geliyor. 20 yaşında 300k km de araç eğer gösterge doğruysa her sene 15k km yapmış. Yani makul km. Aracın yaş ve km si itibariyle motorunda her an herşey olabilir. Bu araç yüzlerce belki el değiştirmiş bakımları belki de ihmal edilmiştir. Yanlış anlamayın ama babam satsa bana acaba arızalar başlar mı derim. Muhtemelen azda para verilmedi. Geçmiş olsun. |
| Teşekkür ederim hocam. |
| Mahkeme sürecine başladık bilir kişi de atandı hocam bakalım nasıl olacak |
| Teşekkür ederim hocam. Egzozdan kara tren gibi duman atıyor ustalar da motor son noktaya gelmiş diyorlar. İyi bir vw ustası var ona toplatacak gibiyiz, şu an mahkeme sürecini başlattık bilir kişi atandı onun yönlendirmesine bağlı olarak ustaya gideceğiz. |
| Biz işi biliyoruz arabadan anlarız edasıyla da bu işi yapmadık hocam ya güvendik ve gaflete düştük diyelim. Motorda her an her şey olabilir ama ortada sıkıntı olan yağ değişimi sonrası bin km bile yapmayan aracın duman atmaya başlaması. Ortada dolandırıcılık var |
|
Senelerin forum üyesi güvendik derse saflık ararım. Gaflet derse buna eyvallah. Çünkü kimse beni dolandıramaz diyemez herkesin bir gaflet anı vardır. Bu yüzden maalesef bu tip konularda aşırı temkinli davranmak gerekiyor. O kadar kötü bir ortam var ki dava açsan seneler sürebilir veya astarı yüzünü tutmayabilir. Motoru komple yaptırsan belki satarken zarar yazacan. Bekara karı boşamak kolay. Zaten 400 500 binlik aracı zar zor almış olabilirsin. 100 150 bin daha koy motor yaptır demek kolay iş değil. Ancak her türlü komple yaptırmanız gerekecek. Satarken bunu mutlaka ekleyeceksiniz. Ama satılır mı çok zor. Bir tanıdık eski araç aldı. O kadar çok masraf yaptı birde aracı geçen senedenndaha düşük fiyata face de filan anca satıldı. Dedim neden sahibinden koymuyorsun kimse bakmıyor ki ilana dedi. Eski araçları sosyal medyadan çok daha rahat satıyorsun dedi ve harbiden öyle sattı. |
https://www.youtube.com/watch?v=y0FJSmpMKGk
video özeti :
- motor yağ çubuğunu çekince ,
orjinal yağ kayar,
katkılı yağ yapış yapış olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanimforumuser -- 10 Haziran 2026; 10:20:0 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle