1. sayfa
Koltuk altından anahtar ve 15 lira bozuk para bulmustum. Tık tık ses yapıyordu bulunca inanılmaz rahatlamıştım |
| Önce bi alayım alınca haberdar ederim hocam |
bir tandığa araç aldığımızda torpidoda aracın fiyat teklifini bulmuştuk, 4 aylık aracı 5 bin küsür km yaptığı aracı 21 bin papel pahalıya satmış aldığından, ben buna kazık bulmak diyorum. |
|
Ben bagajda hazine sandigi bulmuştum.Sandım korsan hazinesini buraya gommustur diye,baktim ici bombostu. |
| 2.el Mondeo almıştık, ilk sahibinin kızının boyama kalemi ve tokası çıkmıştı, bir de bir çiftçiden Mitsubishi kamyon almıştım kasasından baya bi bok çıkmıştı afedersiniz. |
| Ben genelde bozuk para tesbih kalem vs buldumda lisede okul müdürünün c200 ü vardı 98-99 model olması lazım Renault bayisinin oğlu benle aynı sınıftaydı aracı bayiye komple boyaya bırakmıştı stepneden viagra,comdom vs çıktı diyordu 😂 |
eski bir aracımı aldıktan sonra 3-5 ay kullandım bigün elimi stepnenin altına bi attım beze sarılmış kocaman ağır birşey.başımdan aşağı kaynar sular döküldü eski sahibi silahını koymuştu ve bana satarken unutmuştu.araba ortalık yerde olduğu için bezi açamadım hemen eve döndüm ve bezi açtığımda bijon anahtarı olduğunu görüp kendi slaaklığıma uzun süre gülmüştüm |
| Bende koltuk döşemelerinin ve bagaj döşemelerinin altında cam kırıkları bulmuştum. Çok temiz araç diye satmışlardı bana... |
Toros'u aldığımız zaman marşpiyelin orada sopa bulmuştuk. Bir de sağlık çantası vardı mutlu etmişti. |
bana eski sahibinden kaçak geçiş cezaları gelmişti, bizim şansımız hep böyle demekki gökyen para yağsa bize borç düşer. |
prezervatif bulmuştum ahahahahaha |
Emzik bulmuştum bagajda |
1. sayfa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >