Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
32
Cevap
853
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: 2.500 TL'ya kadar fiyat performans telefon önerisi (2. sayfa)

Y ytcNN Konu Sahibi
3 yıl (60 mesaj)
Sanki xz1 alıcam gibi gönlüm xz1 den yana





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


O oguzhandere5858
3 yıl (397 mesaj)
Aldınız mı hocam xz1





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Curb
3 yıl (3451 mesaj)
Note Fan Edition





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Y ytcNN Konu Sahibi
2 yıl (60 mesaj)
Honor 10 aldım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @oguzhandere5858

E erondem
2 yıl (27 mesaj)
Nasıl hocam memnun musun?




Bu mesajda bahsedilenler: @ytcNN

Y ytcNN Konu Sahibi
2 yıl (60 mesaj)
Çok memnunum telefona aşık oldum resmen. Verdiğim 2999 TL'nin boşa gitmediğini hissettiriyor cihaz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S sebatet
2 yıl (176 mesaj)
arkadaşlar epey olmış ama nokai8 1750 ye düşmüş alınır mı sizce ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z zamankaybı95
2 yıl (1913 mesaj)
Nokia Türkiye garantiliyse alınır.




Bu mesajda bahsedilenler: @sebatet

S sebatet
2 yıl (176 mesaj)
tüekiye garantili hocam yanlızca vitrin cihazi olarak kullanılmış. eptt avm de





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z zamankaybı95
2 yıl (1913 mesaj)
Kapalı kutu değilse uzak dur.




Bu mesajda bahsedilenler: @sebatet

S sebatet
2 yıl (176 mesaj)
tamam hocam ty





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Guest-CBD9CC12F
2 yıl (484 mesaj)
Sd s835 güç yükleme yapmayınca oyun filan gibi en az güç tüketen güçlü işlemcilerden biridir hatta en verimli işlemcidir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ytcNN

G Guest-CBD9CC12F
2 yıl (484 mesaj)
Hayırlı olsun güzel seçim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ytcNN
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.