Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
67
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
16 Nisan A101 Aktüel
En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
Yavaş dönsün hocam
Yoruma Git
Yorumun Devamı Johny Constantine - 4 ay +19
Bence uygun.Tuvalet kağıdı değil kağıt havlu
Yoruma Git
Yorumun Devamı freeman6161 - 4 ay +4
Ru yeni seri Mu eski seri. Alfabetik sıraya göre kodlanmış, yılları belirtiyor. Benim bildiğim kadarıyla Ru 2019, Mu2018 serisi
Yoruma Git
Gökko - 4 ay +3

M
mmucit
4 ay (700 mesaj)

T
TNTB
4 ay (2473 mesaj)
liptonun verdiği termos nasıldır ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
Gökkubbe
4 ay (15 mesaj)
Teşekkürler




J
Johny Constantine
4 ay (201 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mmucit


a101 geri döndü.
Yavaş dönsün hocam

16'lı Familia'yı 24,95'e satıyor millet de ucuz diye alacak işte


Bu mesaja 2 cevap geldi.

D
djoguzhan55
4 ay (1125 mesaj)
gölgelikli salıncak normalde ne kadardı fiyatı zammı yemiş 300 değildi geçen yaz ?


Bu mesaja 3 cevap geldi.

S
szymek61
4 ay (1106 mesaj)
Şok a geldi galiba bu hafta. 260 TL CİVARI bi fiyatı olması lazım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @djoguzhan55

H
horozigo34
4 ay (263 mesaj)
TV alinir mi sizce?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W
willyyyyy
4 ay (412 mesaj)
ulan hakkaten ramazan geliyo di mi ya



500'lük poşet çay demlik poşet olsaydı alırdım ama bardak poşet sevmiyorum hiç.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi willyyyyy -- 10 Nisan 2020; 14:50:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mmucit
4 ay (700 mesaj)
Ne zamandan beri iç boş insertlerden sonra diye demiştim.
Yoksa fiyat uygunsa alın.




Bu mesajda bahsedilenler: @Johny Constantine

M
mata2006
4 ay (18 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TNTB

liptonun verdiği termos nasıldır ?
bende bir yıldır var. Bir stanley değil ama iş görür 6-7 saat sıcak kalıyor içine koyduğunuz şey


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ
isok
4 ay (883 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: djoguzhan55

gölgelikli salıncak normalde ne kadardı fiyatı zammı yemiş 300 değildi geçen yaz ?
199 TL idi..





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


İ
iskocya
4 ay (603 mesaj)
Kavisli isteyen için Samsung tv fiyatı gerçekten iyi.




H
hoksi
4 ay (7041 mesaj)
Pikniğe gidesim grldi





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
wraq
4 ay (12 mesaj)
Relax termos'u geçen hafta bimden 59tl'ye aldım. Kapak biraz sızdırıyor gibi, çok iyi değil




M
mahmut716
4 ay (7565 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: willyyyyy

ulan hakkaten ramazan geliyo di mi ya



500'lük poşet çay demlik poşet olsaydı alırdım ama bardak poşet sevmiyorum hiç.
ekstra zamlardan belli değil mi hocam ramazan'ın geldiği





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M
mahmut716
4 ay (7565 mesaj)
bu arada , özsüt dondurma markası, bunun supangle ve diğer sütlü tatlıları gelmişti, malesef hala kötü
sütlü tatlılarda, ilginçtir, şok 'un sattıkları gibi gelmedi hala.
bim'de şu anda kıbrıs tatlı var, 5/10, portakallı revani var o da 7/10





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

F
freeman6161
4 ay (3168 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Johny Constantine

Yavaş dönsün hocam

16'lı Familia'yı 24,95'e satıyor millet de ucuz diye alacak işte

Alıntıları Göster
Bence uygun.Tuvalet kağıdı değil kağıt havlu
https://www.carrefoursa.com/tr/familia-havlu-12-li-p-30018400


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J
Johny Constantine
4 ay (201 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: freeman6161

Bence uygun.Tuvalet kağıdı değil kağıt havlu
https://www.carrefoursa.com/tr/familia-havlu-12-li-p-30018400

Alıntıları Göster
3 katlı olduğunu şimdi gördüm o zaman uygun. Genelde A101 2 katlı Familia satardı portföyü genişletmiş demek.




B
batkent
4 ay (4717 mesaj)
3.45lik kunefeden daha önce alan var mı?
Superfresh ikili 12 liraya aldım tadı güzeldi fakat tanesi 6 liraya geldi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.