Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
15
Cevap
503
Tıklama
0
Öne Çıkarma
16 agustos yerlestırmeler bellı olcak?

_ ___ARnoLDO___ Konu Sahibi
13 yıl (103 mesaj)




_ ___ARnoLDO___ Konu Sahibi
13 yıl (103 mesaj)
arkadaslar osym baskanı acıklama yaptı hatta google gırın bakın...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G get a life
13 yıl (3446 mesaj)
bu sene açıklamıycaklarmış, vazgeçmişler


Bu mesaja 1 cevap geldi.

_ ___ARnoLDO___ Konu Sahibi
13 yıl (103 mesaj)

T todorov_44
13 yıl (572 mesaj)
valla bu konu ergenekon'dan bile daha hit bi konu oldu biran önce açıklasalar da kurtulsak


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F fearlesstürk
13 yıl (530 mesaj)
kaynak wersene 16 agustosta acıklancak diye bişe bulamadım link wer


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Lord of the Shadows
13 yıl (2680 mesaj)
15-20 arası kesin ama muhtemelen cumartesi ve ya pazar günü açıklanır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z zulazalaka
13 yıl (46 mesaj)
bende 16 sında acıklanır dıye dusunuorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S safvezeki
13 yıl (3 mesaj)
Geçen sene 16 sında açıklanmıştı.

Açıklanacağı tarih beliyse sonuçlar da bellidir. Ne diye bi kaç gün bekletiyorsun ki ya. Bir an önce sonuca bakıp ona göre dersaneye kaydını yaptıracak insanlar var. Ne mal bi sistem bu be.

Yerleştirme belli olmadan başlayan dersaneler var.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

O onur_1903
13 yıl (394 mesaj)
Yazmıyo hiç bi yerde ya da ben göremedim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

U unbounded
13 yıl (15 mesaj)
skldım yaa cdden acıklasnlar artık ama ..
15i olamz herlde olsa sölerlerdi bugn.. belki yarn bi açıklama gelir




S Shady
13 yıl (10082 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: safvezeki

Geçen sene 16 sında açıklanmıştı.

Açıklanacağı tarih beliyse sonuçlar da bellidir. Ne diye bi kaç gün bekletiyorsun ki ya. Bir an önce sonuca bakıp ona göre dersaneye kaydını yaptıracak insanlar var. Ne mal bi sistem bu be.

Yerleştirme belli olmadan başlayan dersaneler var.


Mezunların dershaneleri Eylül'de başlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R rewanius
13 yıl (355 mesaj)
kardeş, ösym başkanı bir tek sana mı açıklama yaptı? ben öyle resmi bir şey bulamadım da...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F fearlesstürk
13 yıl (530 mesaj)
bu nedir ya sıkıldım valla he sabah açıyorum ösym nin sitesini bir haber wardır diye hersabah moralim bozuluyo yeter len açıklıcaksanız açıklayın


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E EasTurkiye
13 yıl (91 mesaj)
yarın açıklanıyormuş haberlerde söylendi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

_ ___ARnoLDO___ Konu Sahibi
13 yıl (103 mesaj)
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.