Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
24
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: 16+8 gb ram dual channel çalışır mı yardım!! (2. sayfa)

G Gokcehan
2 yıl (4 mesaj)
Merhabalar.şuan aynı durum bende de var.fx505dv kullanıcısıyım 3750h dual channelda daha verimli çalışıyormuş.16 gb single ram var acaba 8 gb alsam diyorum.dual çalışırlar mı.siz aldınız mı.aldıysanız olfumu?bir de performans artılı kadya değer şekilde arttı mı?özellikle online da baya artıyormuş.şu an grafik ayarlarıyla oynuyorum fps de herhangi bir depişiklik yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Alihnn Konu Sahibi
2 yıl (247 mesaj)
Hocam deli gibi fark ediyor. Özellikle işlemciye yüklenen oyunlarda ac odyssey de falan very high ta 40-45fps alıyorken 60-65 alıyorum şuan ve özellikle ayarları düşürünce işlemci ekran kartını daha çok besliyor. Şuan benim 16gb skhynx var + 8gb kingston valueram var. Ne olur ne olmaz diye cl ve mhz değerleri aynı olacak şekilde seçtim kingstonu. Cpu-z de dual çalışıyor olarak görüyor.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Gokcehan

G Gokcehan
2 yıl (4 mesaj)
Evet cidden güzelmiş.birde bir sorum daha var hocam.ben laptopu alalı 2 ay oldu garantisi bozulurmu.servise mi takdırdınız siz?2 yıl garantisi var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Gokcehan
2 yıl (4 mesaj)
Bozuluyormuş garanti.illa servise kargoyla göndermem gerkiyormuş.2 dakikalık işlem için bir ton risk var.gerçekten saçmalık.üstüne bide 117 lira servis ücreti alacaklarmış.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Gokcehan

A Alihnn Konu Sahibi
2 yıl (247 mesaj)
Valla hocam çok araştırdım pnu kendi sitesinde falan ben kendim taktım vidalara zarar vermeden. Garantilil durum olursa çıkarıp öyle yollayacağım. Kargoda başına çok daha kötü şeyler gelebilir.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Gokcehan
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.