Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
26
Cevap
524
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: 1304 yeni patch geldi hayırlı olsun (2. sayfa)
P
17 yıl
Yüzbaşı

evet ben tek bi fark gördüm
mesela
elimde 4 absyy var
3 farklı tezgahtan 2 ser 3er absyy aldımmı
hepsi ayrı slotlarda degilde ilk başta elimde var olanlarla bilrikte aynı slotta toplanıo ki bu süper olmuş
tırsa tırsa arkadaşlara trade yapma işi bitti artık absyyleri toplamak için tek slotta
:P


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
17 yıl
General

Farklar yazıyor mu bir yerde, ne gibi değişiklik yapmışlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
17 yıl
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: lxcoln

beyler oyundaqn yeni çıktım sabahtan beri oyundayım....
bütün herkes czde ve savaşlarda başka bişi yapomıyo kimse hala biç bir şey değişmedi yaratıklara vurulmöuyo...cz full boss ykaynıyo ama vurulmuyo işte ..bizde el morad mekanını bastık czde townda ama tüm orclar orda giren düşüyodu...bu sırada el morad mekanını da savaşta bastık...bugün full czzzzzzzz



nasıl ya ben saat 13,00 da bi gavolt kestim. sonra tekrar işe gittim.



P
17 yıl
Teğmen

sitede bu gün tradle,üyelikle ve dupe ile ilgili değişiklikler yapılacağı yazıyor ama ben daha girip deneme fırsatı bulamadım.
ayrıca gold bar alınmaması konusunda uyarı yapmıslar,yakında NPC lerle olan golbar trade di yasaklanacakmış.
ayrıca kosp ve koxp la ilgili önlemler ilave ediliyormuş.

tabiki bunlar onların yazdıkları bide girip denemek lazım..


neyse inş hayırlı olur...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
17 yıl
Teğmen

Ben pachti yüklemedim ama biraz önce oyundaydım ve bss kestim.Bide patchi yükleyip gireyim ne olacak bakalım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

değişiklikler oyunun sitesinde şöyle açıklanmış

Yeni patch bunlarý içermektedir:

1. Gold Bar NPC'lerden kaldýrýldý
2. Karakter silmedeki hata mesaji düzeltildi
3. Abyss'e artýk 30+ level ile girebileceksiniz
4. Baþka bir karekterle alisveriþ yaptýktan sonra 3 dakika için herhangi bire yere ýþýnlanamazsýnýz / geçemezsiniz
5. Gold Preminum sorunlari duzeltilmiþtir
6. Abyss'de EXP kaybý düzeltildi
7. Bankanýza itemlari artik daha rahat dizebilirsiniz.
8. Isilloon'dan item düþme orani azaltýlmýþtýr
düpe ye önlem iiçin trade sonrası tp yasağı ve gb olayı gerçekten etkili olabilir bir süre ama skill bug sanırım hala aynı kalacağa benziyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
17 yıl
Binbaşı

skill bug deişmesi için oyunu sıfırdan yapmaları lazım



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.