Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
27
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
125.000 e insignia 1.6 cdti sport

K kimi_raikonen Konu Sahibi
2 yıl (482 mesaj)
Arkadaşlar selamlar. Geçtiğimiz günlerde 80.000 km de 2016 insignia 1.6 cdti sport aldım.(bose müzik sistemi ve koltuk ısıtma yok) araçtan memnunum ama çevreden keşke bmw 3.20 ied veya b8 passat alsaydın diyenler oldu.bu araçlara baktığımda 120-130k bandındaki passat ve 3 ler ya yüksek kmli ya da yüksek tramerli idi. Sizce iyi mi yaptım. Görüşleriniz nelerdir?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Opelin 1.6dizeli güçlüdür gidipte 120hp 250nm passat alacağıma opel alırım daha iyi desem yalan olur piyasası çok iyi passat alırdım
Yoruma Git
Yorumun Devamı Süleyman Çakır. - 2 yıl +9
boş yapıyorlar sallama onlar arabayı satmak için alıyorlar keyfini sürmek için alsalar zaten her yer beyaz buzdolapları ile dolmazdı , trafikte farklı olmak bile güzel bir his
Yoruma Git
Cryin - 2 yıl +4
3 alsan 5 al, b8 alsan cc al derlerdi takma kafana.
Yoruma Git
dangerousman - 2 yıl +3

T TahaKaradeniz
2 yıl (1132 mesaj)
Olmuş ve ölmüşe çare yok. İnsignia güzel araç, keyfini sürün Hocam. Bundan sonrası ''keşkeler'' sadece moral bozar.




C Cryin
2 yıl (2570 mesaj)
iyi yapmışsın jantları yeter insignianın o fiyatlara alınacak en iyi araçlar mondeo ve insigniadır.
passattan gına geldi artık yeter ayrıcalıklı olmak gerekiyor birazda


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yirthan
2 yıl (6846 mesaj)
Güle güle bin keyfini sür...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kimi_raikonen Konu Sahibi
2 yıl (482 mesaj)
Yani en çok söylenen şey de aldığın fiyata satamayacaksın tarzı ifadeler.bundan dolayı acaba yanlış araç seçimi mi diye düşünmeye başladım. Ve forumda bi sorayım dedim



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cryin

C Cryin
2 yıl (2570 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kimi_raikonen

Yani en çok söylenen şey de aldığın fiyata satamayacaksın tarzı ifadeler.bundan dolayı acaba yanlış araç seçimi mi diye düşünmeye başladım. Ve forumda bi sorayım dedim
boş yapıyorlar sallama onlar arabayı satmak için alıyorlar keyfini sürmek için alsalar zaten her yer beyaz buzdolapları ile dolmazdı , trafikte farklı olmak bile güzel bir his




S Silenforce
2 yıl (2519 mesaj)
Bunu size söyleyenlerden kaç tanesi o araçlardan birine sahip?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Guest-1D7DE7A30
2 yıl (108 mesaj)
Araba almadan önce ve aldıktan sonra tüm çevredekiler aynı tavır içerisinde olur merak etme,sadece hayırlı olsun güle güle kullan güzel araba almışsın diyen sayısı az oluyor maalesef.




B brkprlk35
2 yıl (7054 mesaj)
Passat BMW alsan "O kadar para verilir mi bir arabaya?" veya benzer fiyat ise "İyice baktırdın değil mi?" diye çevrendekiler kafanda soru işareti bırakır.




H Hakan..
2 yıl (9473 mesaj)
3 yasındaki arac ıcın 80.00 km cok degıl mı max 60.000 olması ıdeal degıl mıdır? bilmediğimden soruyorum yoksa insignia güzel arac bakmayın millete, kimide 3 haneli rakamlara nasıl araba alıyorsunuz diyor
o zaman nolacak




D dangerousman
2 yıl (3084 mesaj)
3 alsan 5 al, b8 alsan cc al derlerdi takma kafana.




2 200ugececekaga
2 yıl (2934 mesaj)
Toplumda bi vw algisi var bunu yikmak zor. Hangi segmentte arac alirsaniz alin ayni segmentin vw modelini alsaydiniz diyecekler. Bundan kacis yok. Bmw konusuna gelince. Daha yuksek kilometreli ve tramerli bi arac almaya gerek yok. Sadece bmw diye... bana gore degil. He kelepir duser bi temiz f30 o ayri.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Gravaze
2 yıl (3024 mesaj)
Passat neyse belki o paraya bulunur (comfortline+yüksek km) ama o paraya alınacak bmw’den hayır gelmez. F30 kasa temiz bir 320i ed için en az 150’ye çıkmak gerekir ki o da yıl olarak eski olur, 2016’ya çıkamazdınız.

İnsignia güzel araç keyfini çıkarın. Arkadaşımda 1.6t var şahsen ben de bakıyorum insignia’lara. 1.4 TSİ comfortline passata bileceğine böyle dolu araca biniyorsun, daha be olsun? Şahsen ben de kendime 1.4t bakıyorum yakıt açısından biraz makul olması açısından.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


S Süleyman Çakır.
2 yıl (1193 mesaj)
Opelin 1.6dizeli güçlüdür gidipte 120hp 250nm passat alacağıma opel alırım daha iyi desem yalan olur piyasası çok iyi passat alırdım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Süleyman Çakır. -- 4 Kasım 2019; 13:57:48 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


T termo35
2 yıl (154 mesaj)
Piyasası konusunda endişeniz olmasın 107’ye alınan araç bir senede 130’ları gördü değer kaybı yaşatacak bir araç değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M mr.big
2 yıl (8137 mesaj)
Önerdikleri araçlarda keyless Go, AFL far (veya benzeri), apple Car play-android auto , gibi donanımlar var mıydı ? hepsi 2016 mıydı ?




Z zed
2 yıl (1906 mesaj)
Kulağınızı tıkayıp aldığınız otomobilin keyfini çıkarın.




D DeadLifter
2 yıl (3558 mesaj)
Temiz ve dolusu için aradaki ödenecek bedeli karşılayacaklar mı? Temiz 3.20d E.90'lar için servet isteniyor. F30 zaten uçtu gitti. Millete bakmayın, İnsignia iyidir hayırlı olsun.




Z zeytinkoy
2 yıl (9646 mesaj)
125'e B8 Passat'ın dizel otomatik olarak Trendline paketini anca alabilirsin. 16 jant, donanımsız, iç mekandaki kalitesiz malzemeler, vs. vs.

125 alınacak F30 da yüksek km'li, donanımsız veya ağır hasarlı falan olur, temizleri 160 üzeri.

Insignia Sport'ta AFL Xenon farlar, Android multimedya, elektrikli-hafızalı koltuklar, sunroof, 19" şekil jantlar, vs. vs. bi dünya donanım var. 24 saat testinde kullandım o arabayı, sürüşü çok keyifli bir araba.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 4 Kasım 2019; 15:22:13 >


R redbul_540
2 yıl (8657 mesaj)
Onun sonu gelmez.2005 Porshe alsaydın diyende olur.Sıkılırsan satarsın bmw 3-5 e geçersin.