Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
584
Tıklama
0
Öne Çıkarma
100mbit vdsl e geçmeye uygun muyum?
D
9 ay (4003 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Ttnet aradı, kuruluma gelen arkadaşta ararlar sakın geçme demişti fakat 5 aydır sıfır sıkıntı ama hızım biraz düşük kaçıyor ihtiyacım oluyor bu aralar.

İkinci hat olarak turknet bağlatmış ve aylardır orada da 75mbit alıyordum fakat 1 aydır sürekli kopuyordu çözemediler haliyle iptal ettirdim. Şimdi nereden sorgulamasam hattın kapasitesine 62mbit diyor (altyapı sorgulama turknette 75mbit diyordu 75 alıyordum)

Santrale uzaklığım 220 metre.
< Resime gitmek için tıklayın >



İ
9 ay (25494 mesaj)
Moderatör

100 tam almasada 90 mbiti alır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 ay (4003 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

70-80 bile kurtarır. Telefonda şu soruyu sormuştum, 100mbit paketini aldım baktık kopma yaşıyorum bunu 75 e 80 e falan sabitler misiniz dedim öyle bir şey yok dedi fakat eskiden adsl zamanlarında yapılıyordu bu. Artık otomatik mi çalışıyor sistem?

Bu arada cevabınız için teşekkür ederim.




Bu mesajda bahsedilenler: @İmHyp3rioN
İ
9 ay (25494 mesaj)
Moderatör

Otomatik bide derdini anlatmak önemli onlara yapılmaz diye bir şey yok hat kendini ayarlar zaten.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 ay (4003 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkür ederim. Basıyorum tuşa :)




Bu mesajda bahsedilenler: @İmHyp3rioN
H
9 ay (14593 mesaj)
Yarbay

100 kaldırmaz; 75 ideal değerler göre.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 ay (4003 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Bakalım deneyeceğim, cloudflare stability de güzel gözüküyor

Yeni değerler;

< Resime gitmek için tıklayın >
Cloudflare testide fena değil,

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
H
9 ay (14593 mesaj)
Yarbay

75 lik tarife diyorum, 80 e sabitliyorum; noktayı koyuyorum. Hayırlı akşamlar diyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 ay (4003 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Satın alabileceğim tek tarife 50 idi, 1 ay sonra aradılar tek yüksek seçenek 100 :) Test etmeye devam ediyorum, hayırlı akşamlar diliyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
İ
9 ay (25494 mesaj)
Moderatör

Gayet iyi problem olmaz.




Bu mesajda bahsedilenler: @DRHARMLESS
S
9 ay (13075 mesaj)
Yarbay

nasıl biraz açar mısınız ?



S
9 ay (13075 mesaj)
Yarbay

Asus modem varsa, SNR ayarlanabiliyor. Ben de öyle yapıp 100 Mbps alıyordum, sonra fiber'e geçtim.
Benim T11 ile aramda 400 metre vardı.



H
9 ay (14593 mesaj)
Yarbay

Açıyorum.
100-62=38
62-38= 24
24/2 =12
62+12 =74



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.