Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
10
Cevap
545
Tıklama
0
Öne Çıkarma
1 mayis AKK duzenlemesi ne oldu?

L lemartes Konu Sahibi
4 yıl (1837 mesaj)
Arkadaslar bu BTK nin tavsiye karari vardi yeni AKK listesi vardi.

Bu konu noldu bilen ilgilenen varmi? servis saglayicilarin sitelerine bakiyorum 10 gun kaldi tek bir tarife haber vs yok.

Tavsiyeye uymayacaklar galiba ?




S Supernova1071
4 yıl (1098 mesaj)
1 tane bile iss çıkıp da diyemez ben btk kararına uymuyorum diye. o iss kapatılır öyle bir şey olursa.
1 mayısta hepsi yürürlüğe girecek merak etmeyin.




K katilmakassx
4 yıl (18 mesaj)
Hocam Turkcell de mobil hatlara sınırsız internet yapıyorum ihtiyacınız varsa yardımcı olayım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M mega_north
4 yıl (319 mesaj)
bişi olduğu yok tıkır tıkır uygulancak her sey

tek süpriz ulan acaba erken geçen olur mu hevesi.

ama anlaşılan kimse erken geçmeyecek, 1 mayısı bekleyeceğiz artık :)




T tamerasker
4 yıl (384 mesaj)
Evet Turk telekom sitesinde herhangi bir duyuru yok umarım 1 mayısta geçer ya valla bıktık artık arkadaş oyun satın alıyoruz steam'de hemde yasal bir şekilde adil olan budur yani boyutlar 50-60 gb ama akk 75 gb böyle iş mi olur




P plusnettr
4 yıl (1599 mesaj)
1 Mayıs İşçi ve İnternet Bayramı olarak kutlanacak artık





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M MysticDesign
4 yıl (1923 mesaj)
uygulanmıycak boşuna heveslenmeyin o kademeli olarak bölge bölge yaparlar 2 yıla yayar bu çakallar bi anda herkesin yararlancağını düşünmüyorum yoksa şimdiye reklam kampanyaları tarifeler havada uçuşurdu.




T turexx
4 yıl (1488 mesaj)
uygulanacak erken tarife paylasmamalarının bir sebebide tekel telekomundan kaynaklanıyor daha o duyurmadan digerleri kafalarına gore tarife paylasamazlar cunku cogu telekomun altyapısını kullanıyorlar




G gokom
4 yıl (214 mesaj)
ınsallah kalkar pc topladık oyun ındırım dıyorum bı bakıyorum oyunlar 60 gb ee kota doldu böyle sacmalıkmı olur başka yerden oyunu yuklıyeyım dıyorum adam benden 40 tl para istiyor :9 pekı kalkarsa bunu nasıl ogrenecegız acaba




K khaos
4 yıl (4521 mesaj)

S semihsozen
4 yıl (1219 mesaj)
1 ay hızlar artar 3 ay gider . Bahaneler sağlam . Altyapı kaldırmıyor! olacaktır.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @khaos
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.