Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
24
Cevap
0
Tıklama
12
Öne Çıkarma
1 EKİM'DE ONLİNE OLACAK.

A ağlayanmezun Konu Sahibi
geçen hafta (16 mesaj)
Yüzyüzeciyim ama 1 Ekim'deki kabine toplantısında muhtemelen online olacak üniler tıp diş falan hariç



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

1 aydır yatak doluluk tablosu güncellenmiyr taa 13 ağustos haftaısnın tablosu var yataklar dolduğu zaman izdiham olmasın diye mecbur kapanacak ben de yüzyüzeciyim bu arada
Yoruma Git
Çapatıplı-m1r4l4y - geçen hafta +10
O N L I N E
Yoruma Git
Yorumun Devamı Darkblodyshadow - geçen hafta +10
Ankara'da yatak yok millet yoğun bakımda biri ex olsun da ben yatayım diye bekliyormuş
Yoruma Git
ağlayanmezun - geçen hafta +8

Ç Çapatıplı-m1r4l4y
geçen hafta (52 mesaj)
1 aydır yatak doluluk tablosu güncellenmiyr taa 13 ağustos haftaısnın tablosu var yataklar dolduğu zaman izdiham olmasın diye mecbur kapanacak ben de yüzyüzeciyim bu arada




_____________________________

Eski kullanıcı adı: m1r4l4y

Bu mesaja 1 cevap geldi.

F fabricioramirez
geçen hafta (286 mesaj)
Kasım'ın 15inden önce asla online olmayacak




A ağlayanmezun Konu Sahibi
geçen hafta (16 mesaj)
Ankara'da yatak yok millet yoğun bakımda biri ex olsun da ben yatayım diye bekliyormuş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @m1r4l4y

- -Shepard-
geçen hafta (17 mesaj)
Bilkent yapar mı bilmem ama okul içinde virüslü kişiler illaki olur. Maskesiz dolaşan tipler az değil. Yurtların koridorlarında insanlar maske takmaz zaten.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A ağlayanmezun Konu Sahibi
geçen hafta (16 mesaj)
ODTÜ'de güya yurdun içinde de maske takacakmışız sndnsmfkgk



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-Shepard-

D Darkblodyshadow
geçen hafta (4 mesaj)
O N L I N E
şaka falan ama ciddi 200den fazla sınıfı kapatmışlar daha ilk hafatadan




- -Shepard-
geçen hafta (17 mesaj)
Uyaranlar oluyor bizde girişte falan ama odanın bulunduğu katta tuvalete,mutfağa falan giderken kimse bir şey demiyor mesela. Umarım bi sıkıntı olmaz. Aslında aşılılara 1-2 haftada bir test yapmaları iyi olabilir. Bize girişte yaptıkları baya pratik bir şeydi. 4-5 dk’de falan çıktı hemen. Testi çoğaltıp yapsalar keşke





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Shepard- -- 13 Eylül 2021; 11:53:25 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ağlayanmezun

A ağlayanmezun Konu Sahibi
geçen hafta (16 mesaj)
Rez alın 10 gün sonra burası değerlenecek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


V vamosnikko
geçen hafta (2 mesaj)
online olursa benden bir onlinecıya 100 lira



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S slytherinlisayısal
geçen hafta (10 mesaj)
Online kararı gelecek ama iş işten geçtikten sonra





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slytherinlisayısal -- 13 Eylül 2021; 14:36:22 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J Justflashc
geçen hafta (17 mesaj)
Kendinigeliştirentaşralı yeter artık özentiliğimi yapma ne zaman konu açsam kendisi de açıyor gerçekte de gerçekten tipsizin teki hiçbir kız kendisine bakmıyor online olacak ve sınava hazırlanacağım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Justflashc -- 13 Eylül 2021; 14:50:7 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: bylordkedi

Bu mesaja 1 cevap geldi.

U unnecessary tension
geçen hafta (150 mesaj)
ben ne yüz yüzeci ne de onlinecıyım ikisinin ortasını destekliyorum ama bu gidişle direkt online olacak bence ekim sonunda




A ağlayanmezun Konu Sahibi
geçen hafta (16 mesaj)
Ndncnsnnsnskdkdnsmdm daha dün kızla seviştim olm nasıl bir hayal dünyan var karanlık odanda kirikla sınava hazırlan olm sen xndmsmxf



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Justflashc

J Justflashc
geçen hafta (17 mesaj)
Yav he he hadi anca kendini kandırırsın tipsiz herif ahahajahshhshsshshs Online olacak sınava hazırlanacağım bende kudur biraz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: bylordkedi



Bu mesajda bahsedilenler: @ağlayanmezun

J Justflashc
geçen hafta (17 mesaj)
Ulan seni kudurtunca yine keyiflendik. Nasıl da kudurdun ama yine hhahhahahahahhahhhahah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: bylordkedi

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ağlayanmezun

A ağlayanmezun Konu Sahibi
geçen hafta (16 mesaj)
Ne yaşıyon la gülüyorum aptallığına herkesi kendin gibi sanmana dnxndsmxm tipsiz ilaç bakkalı kdmdmsmcv



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Justflashc

J Justflashc
geçen hafta (17 mesaj)
Ulan nasıl kuduruyor nasıl kuduruyor bir de diyor gülüyorum şuan sinirden ve utancından nasıl deliriyor eğleniyorum ama yalan yok ahahahshsshahahahah online olacak bende sınava hazırlanacağım ahhahajah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: bylordkedi

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ağlayanmezun

A ağlayanmezun Konu Sahibi
geçen hafta (16 mesaj)
Kiyamaaam sana ailen eczacılık mı yazdırdıiii





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ağlayanmezun -- 13 Eylül 2021; 16:29:38 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Justflashc

J Justflashc
geçen hafta (17 mesaj)
Yooo kendi isteğimle yazdım ama online olacağı için sıkıntı yok yeniden hazırlanacağım sınava sen de kudur haahahahahahahahahhahaha tipsiz İyi ki de kudurttum seni hiç pişman değilim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: bylordkedi

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ağlayanmezun