Brent Griffith - Environment Artist MED Crossroads End I was primary Texture and Shader Artist. Model and Layout Artist: David Budlong Lighting Artist: Bethany Lo Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Brent Griffith - Environment Artist MED Crossroads Stores I was primary Texture and Shader Artist. Model and Layout Artist: David Budlong Lighting Artist: Bethany Lo Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Brent Griffith - Environment Artist MED Crossroads Street I was primary Texture and Shader Artist. Model and Layout Artist: David Budlong Lighting Artist: Bethany Lo Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Brent Griffith - Environment Artist Ellie Flashback Patrol End I was primary Texture and Shader Artist. Model and Layout Artist: David Budlong Lighting Artist: Joey Lenz Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Brent Griffith - Environment Artist Ellie Flashback Patrol Lobby I was primary Texture and Shader Artist. Model and Layout Artist: David Budlong Lighting Artist: Joey Lenz Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > Ellie Flashback Patrol Rooms I was primary Texture and Shader Artist. Model and Layout Artist: David Budlong Lighting Artist: Joey Lenz Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın > |
Brent Griffith - Environment Artist Ellie Flashback Patrol Creek I was primary Texture and Shader Artist. Model and Layout Artist: David Budlong Lighting Artist: Joey Lenz Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Brent Griffith - Environment Artist Ellie Flashback Patrol Ride I was primary Texture and Shader Artist. Model and Layout Artist: David Budlong Lighting Artist: Joey Lenz Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Brent Griffith - Environment Artist Ellie Flashback Patrol Ski Lodge I was primary Texture and Shader Artist. Model and Layout Artist: David Budlong Lighting Artist: Joey Lenz Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Brent Griffith - Environment Artist Ellie Flashback Patrol Sniper Ridge I was primary Texture and Shader Artist. Model and Layout Artist: David Budlong Lighting Artist: Joey Lenz Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Tiffany Chu - Environment Artist | Naughty Dog The Last of Us Part II: Santa Barbara Upper I assisted with texture and foliage placement polish on the areas before and after the Santa Barbara Mansion where the player encounters some infected. Heavy lifting by main level artists: Katelyn Johnson, Sam Bean. Lighting: Boon Cotter, Design: Emilia Schatz Assets support by the ND Outsourcing team < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Tiffany Chu - Environment Artist | Naughty Dog The Last of Us Part II: Santa Barbara Mansion I assisted with texture polish on assets in the interior of the Santa Barbara Mansion where the player encounters some infected. Heavy lifting by main level artists: Katelyn Johnson, Sam Bean. Lighting: Boon Cotter, Design: Emilia Schatz Assets support by the ND Outsourcing team < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Tiffany Chu - Environment Artist | Naughty Dog The Last of Us Part II: Watchtower Escape The exit area to Watchtower's Channel 13 TV Station where the player flees underground through a collapsed parking structure. ------ I owned this level along with Josh Corbin. Responsible for: texturing, set dressing and some modeling. Lighting: Antoine Deschamps Design: Emilia Schatz and Arnaldo Licea < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Tiffany Chu - Environment Artist | Naughty Dog The Last of Us Part II: Leah's Tower The midsection of Watchtower where the player discovers Leah inside the Channel 13 tower offices. I owned this level along with Josh Corbin. Responsible for: texturing, set dressing and some modeling. Lighting: Antoine Deschamps Design: Emilia Schatz Additional support by Sharon Bednarek and the ND OS team. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Tiffany Chu - Environment Artist | Naughty Dog The Last of Us Part II: TV Station The rest of the playable space inside the Channel 13 TV Station. -------- I owned this level along with Josh Corbin Responsible for: texturing, set dressing, asset integration and additional modeling Lighting: Antoine Deschamps Design: Emilia Schatz Additional support by Sharon Bednarek and the ND OS team. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Tiffany Chu - Environment Artist | Naughty Dog The Last of Us Part II: Watchtower Approach The exterior approach towards the Seattle Channel 13 TV Station in the Watchtower section. ------ I owned this level along with Josh Corbin Responsible for: texturing, set dressing and some modeling. Lighting: Antoine Deschamps Design: Emilia Schatz BG Vehicle artist: Matthew Johns Additional support by Sharon Bednarek and the ND OS team < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Tiffany Chu - Environment Artist | Naughty Dog The Last of Us Part II: Arcade Bloater The combat space where the player encounters a Bloater and other infected while exploring the interior of Seattle's flooded arcade. -------- I owned the texturing, infected set dressing, asset integration and modeling polish on this area. Much thanks to FG artists: Neilan Naicker (teamwork makes the cabinets-n-cart dream work) and the ND Outsourcing team Additional modeling support by: Sam Bean, Josh Corbin Additional texturing support: Katelyn Johnson Lighting: Scott Greenway, VFX: Elaine Kubik Design: Arnaldo Licea < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
MED Ascent Data Center
I was primary Texture and Shader Artist.
Model and Layout Artist: David Budlong
Lighting Artist: Bethany Lo
Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people.
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
MED Ascent Start
I was primary Texture and Shader Artist.
Model and Layout Artist: David Budlong
Lighting Artist: Bethany Lo
Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people.
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >