Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
64
Cevap
0
Tıklama
3
Öne Çıkarma
.

A arapaşığı Konu Sahibi
2 hafta (53 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arapaşığı -- 16 Eylül 2020; 2:37:33 >

En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
Bi 8 bin tl de alt oyna. En azından kaybını telafi edersin. Alt oranı değişmiş 8bin alt bas 2k zararın olur.

Edit: imla
Yoruma Git
Dramosfer69 - 2 hafta +18
Sabah namazını kıldın mı
Yoruma Git
yharf - 2 hafta +7
Konu üç beş kuruşa itimat eden dilenci dolmuş :)
Yoruma Git
WienerWald - 2 hafta +5

K Kanatlandırmayan_Redbull
2 hafta (304 mesaj)
Ya tutarsa





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kanatlandırmayan_Redbull
2 hafta (304 mesaj)
O zaman iptal edemezsin olan olmus zaten





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


H herseyinhayirlisi
2 hafta (1431 mesaj)
Ya tutmazsa





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Z Zibidi Gonzales
2 hafta (4832 mesaj)
buralarda bir laf vardır




D danger-gddr
2 hafta (324 mesaj)
Geçmiş olsun




K KARAİLLETT
2 hafta (0 mesaj)
Hangi maç bende Yanlışlıkla bu akşam ki benfica maçına bastım pişman gibiyim




B Berkeseçici
2 hafta (6 mesaj)
8k bir maça basmam için bana yeşil peri falan içirmeleri lazım oda şişeyi bitirirsem





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Y yharf
2 hafta (582 mesaj)
Sabah namazını kıldın mı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K KARAİLLETT
2 hafta (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: arapaşığı

Bu mesaj silindi.
Gelebilir ama zor gibi bir tık.Az alkmaar çok pis bir takım genelde sonlara daha doğru atıyorlar zar zor elediler plezeni




K KARAİLLETT
2 hafta (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: arapaşığı

Bu mesaj silindi.

Alıntıları Göster
3 dakika içinde iptal oluyor sonra sistem kapanıyor malesef hocam.Bu arada niye böyle oynuyorsunuz 8 kere niye aynı maça bastınız ?




D Dramosfer69
2 hafta (294 mesaj)
Bi 8 bin tl de alt oyna. En azından kaybını telafi edersin. Alt oranı değişmiş 8bin alt bas 2k zararın olur.

Edit: imla





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dramosfer69 -- 15 Eylül 2020; 15:40:5 >


A ankarali0606x
2 hafta (0 mesaj)
Knk sende para çok birazda bize ver garibanız para lâzım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A armyoflovers
2 hafta (422 mesaj)
Sistemin aynı maça aynı bahis oynatması çok saçma.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @arapaşığı