Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
1728
Tıklama
0
Öne Çıkarma
dell dünyanın en iyi markası fakat almayın
T
15 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

arkadaşlar neresinden başlasam anlatmaya bilemiyorum. xps m2010 modelinin f38fk2j seri numaralı devasa dizüstü bilgisayarını büyük uğraşlar sonucunda bularak aldım. her bilgisayar severin bu makinayı görmesini ve kullanmasını isterim. günün birinde makina her elektronik cihazın verebileceği gibi bir ekran arızası verdi ve servise yolladım hemde bt servisin servis noktasından. kısa sürede değişti ve geldi. sonra bir hafta dolmada hdd hatası verdi, olabilir yine yolladım. işte bu andan itibaren herşey değişti. ürün geri geldi. bu kısmını anlayabilmeniz için ürünün resimlerini incelemeniz gerekecek. ürün çanta şeklini alan çantası ve taşıma aparatı olmayan 8 kg devasa bi diz üstü. en büyük özelliklerinden biride kendi taşıma kolunun olması ve kapatılıp çanta şeklinde taşınabilmesi. ürün gerekli yerlerden kenetlenerek kapanmıyor. geri yolladım. tekrar geldi yine kapanmıyor ve üzerinde ezikler var. yine yolladım. geldi yine çanta şeklini almıyor kenetlenmiyor çünkü kenetlenen tırnaklarını kırmışlar. geri yolladım. yine geldi tırnaklar takılmış fakat tırnakların geçtiği yataklar kırılmış yine gönderdim. geri geldi busefer çekerek açtığımız tırnakları açan açış tuşlarından biri çalışmadı gene gönderdim. (bu arada bu geri gönderdimler bir gün. banageliyor açıyorum artesi gün geri ..:))) 500 600 milyonluk telefon görüşmeleri yaptım. bt servisteki herkesi tanıyorum artık. artık kendileride usandı dedilerki hadi değiştirelim.

bittimi sandınız şimdide ürün yok. iyi tamam bir üst modeli o zaman , oda yok. eeeeeee. eş değer ürün 21 inç dizüstü yok. eeeee neolacak başka ürün teklifi verin. verdiler xps m 1640 . hadi tamam dedik. ama kutusu açılmış ufaktefek çizikleri varmış teşhirmiş ...... dalgamı geçiyorsunuz. ertesi gün , ben pazarlamayla konuştum çizik yokmuş ama kutusu açılmış sadece bakılmış sabrımı deniyorlar heralde.


bende birkaçtane daha delin ürünü var ve çok memnunum nazar değmesin. bir dönem bilgisayarcılık yaptım. eş dost müşteri kim varsa herkese dediğim şuydu. "ben kimseye marka öneremem risk alamam ama dell e kefilim çünkü kendim kullanıyorum canavar gibi" dedim. hala daha aynı fikirdeyim. ama artık diyorum ki. sakın dell almayın çünkü servisi berbat ötesi. şimdi bazı arkadaşlar doğal olarak güzel örnekler yazarak beni yalanlayacaklardır. ufak arızalarda sorun yaşamayabilirler. ayrıntısız olayın özeti budur. aksini idda eden herkesle her detayı tartışmaya hazırım. sadece yaşanan tek bir olayla kocaman bi müesseseyi karalayacak gaza gelecek bir adam değilim. servis formlarından telefon hizmetlerine, teknik servis hatalarından attıkları yalanlara kadar isteyen olursa uzun uzun anlatabilirim.

şimdi sizlerden arkadaşlardan dostlardan ricam. bana bi akıl verin. sitedeki yönetici abilerdende özür diliyorum yazım hatalarım ve varsa uslup hatalarımdan dolayı. ancak bıçak kemiğide geçti artık. bana ya ürünümün aynısından yada üst modelinden, yahut eş değer bir üründen sıfır kullanılmamış ve açılmamış bir ürün vermeleri benim hakkım değilmidir. distribitör nasıl dünya markası olan ve mevcut olan bir ürüne yok der. bilmediğim için soruyorum. bir adet daha varmış değişime giren benim modelden. mesela iki adet getirtemezmi yurt dışından. yani getirtemiyormu işine mi gelmiyor.

şaka yapmıyorum bilgisayarı geri isteyip basını çağırıp çanakkale cumhuriyet meydanında yakmayı planlıyorum. videolarıda internette yayınlamayı yapılan bu şerefsizliği herkese anlatmayı planlıyorum.

yorumlarınızı fikirlerinizi ve en önemlisi tavsiyelerinizi bekliyorum..



B
15 yıl
Yarbay

Kardeşim eğer garantiden makinanız değişecek ve muadil ya da bir üst seviye ürün bulamıyorlarsa, size para iadesi yapmak zorundalar. Tüketici heyetine şikayet etmeni öneririm.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
15 yıl
Yüzbaşı

Valla gecmis olsun bilader..

Benim yurt disindan aldigim toshiba laptopumun 3 yillik garantisinin (2+1 sene uluslararasi garanti) bitmesine 14gun kala laptopun yanlislikla elimden dusmesi sebebiyle anakart yandi ve dvd-rom da bozuldu. Bi umut yardimci olurlar diye dusurdum diyemedim ordaki arkadaslar da saolsunlar eminim anladilar ama ses etmediler ogrenciydik ozamanlar projeler filan cok lazimdi cihaz :)

1 hafta sonra aradilar beni cihaz hazir diye bi gittim herseyini degistirmisler cihaz sifirlanmisti resmen!

O yuzden Toshiba yetkili servisine guvenim saygim sonsuzdur cok temiz is yapiyorlar, ama bakirkoydeki servis noktalari rezalet onu soyleyebilirim..
Ben ana servisine gitmistim..



T
15 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

tüketici heyetlerinin kapsamı dışında kalıyor konu maliyetinin yüksek olmasından dolayı. tüketici mahkemesine başvurmanız gerekiyor. fakat neticeye ulaşmanız mahkemeyle biraz zor. mahkeme kararının çıkması belki 1 yıl yada daha fazla sürecek. ürün 3 yada 4 şirketten geçmiş. önce aldığım yer sonra onun toptancısı sonra diğeri ve en son kont. 1 yıl bile iyimser bi zaman dilimi yani. yinede ilginize teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
15 yıl
Yarbay

Para iadesi almanı tavsiye ediyorum . Hp nin modelleri vardı 18-20 inçlik. Onları tercih edebilirsin HDX serisi olması lazım .


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
15 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

Para iadesi almanı tavsiye ediyorum . Hp nin modelleri vardı 18-20 inçlik. Onları tercih edebilirsin HDX serisi olması lazım .

para iadesi alamıyorum malesef. ayrıca ufakta bi sorum olsun hp nin bt servis yada kontla bi ilgisi yoktur umarım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
15 yıl
Yarbay

Hp nin servisleri kendine ait diye biliyorum ama yanlışım olabilir. Para iadesi alamamanızın sebebini öğrenebilir miyim?



E
15 yıl
Yüzbaşı

olayı medyaya taşı 1 günde 30 inclik monitor bile bulurlar dünyanın bir yerinden :) öyle bir model yoksa da yaparlar... hp servisine yollanan laptopta porno izlendiğinin anlaşılması olayı aklıma geldi :))) direk havadan bilgisayar verildi sus payı olarak bir tanıdığa.

hiç olmadı tüketici koruma derneğine gidersen onlar sana en iyi yolu göstereceklerdir. yeni bir alet vermeleri için bu kadar getir götür yapmana gerek olmaması gerekiyor anlattığın menteşe kapanmama problemi zaten absürt. 1 kere yolluyorsun bozuk geliyorsa ortalığı yıkacaksın :) baktın sessiz sessiz her seferinde aleti onlara güvenip gönderiyorsun onlar da ciddiye almaz... türkiye burası. herhangi bir teknik servisi övenin alnını karışlarım...

ne yaparsan yap ama hiç acıma, hakkını savun. sen değil onlar pes etsin...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
15 yıl
Yarbay

Kuralları okuyanınız yok mu arkadaşlar ?

forum.donanimhaber.com/register.asp

16.madde.




DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.