1. sayfa
Ses kayıtlarını dinlettirmeye çalış, yanlış yönlendirildiğini tekrar tekrar belirt. Sonuna kadar haklısın, eğer Turkcell çözmezse diğer yerlere yazarsın. |
|
O hâlde btk falan başvur bakalım. |
Kalitelerini yine göstermişler E devlet üzerinden BTK şikayet kanalını kullanın yazın. Çözmezlerse talebim çözülmedi yolunu kullanın sonra sorun kurula gidiyor karara bağlanıyor Sikayetvar com a da yazın Buraya yazdığınız gibi görselleri ekleyerek Benimde haberim olmadan açılmış bi superonline aboneliği var 1 ayı geçti hala çöZemedi bu kalitesi rezalet firma hala e devlet üzerinde aktif görünüyor Hala uzman ekipleriyle sorunu çözmeye çalışıyorlarmış |
O SOL aboneliği TV+ ile ilgiliydi sanırım. Başka bir şey de olabilir ama paket olarak alan ya da ücretsiz kullanan da olsa herkeste vardı o SOL bilgisi. |
Acemiler beceriksiz bir rezil firma tüm hatlarımı taşımama rağmen iptal edemediler Daha önce kullandığım hatlarda hiç olmadı yengemin kullandığı hattında oldu nedeni neyden kaynaklandığını bulamıyorlar |
Neye sıkıntı oluyor ki bu? Yengeniz TV+ vs. bir paket ya da hediye kullanmıştır, bu da TSOL aboneliği olarak görünmüştür. |
Bu rezalet firmaya güvenmiyorum sağı solu belli olmuyor yarın öbürgün bişi çıkarır Aboneliğim hattım olmadığı halde sözle takip etmek için süperonline aktif görünüyormuş İptal edemeyen beceriksiz bi firmadan herşey beklenir Bu devirde kimseye güvenilmez |
Bence onun E-Devlet'te görünmesini sağlayan birim ile müşteri hizmetlerinin hiç alakası yok. Bizde ne yazık ki tüm şirketler öyle. 2010'da TT hattımı kapattım. E-Devlet'te 2016'dan sonra borç çıktı. |
Pasif olan hatlar taşıdığım kurtulduğum hatlar aynı gün pasif olarak görünüyor ama bununla ilgilenen birim beceremiyor Sonuçta e devlette Turkcell den gelen bilgiye göre gösteriyor kendi kafasına göre değil |
Muhtemelen onu oraya koyan birim onun orada kaldırılmasına yönelik bir şey yapmıyordur bile, hatta kaldırılmasın diye bir şey bile vardır belki. :D |
Sözde kaliteli ya müşteri odaklı ya beceriksizlikleri diz boyu yapıyon bari düzgün yap bi tarafı yapıp diğerini bozuyor Takip etmek için süperonline aktif görünüyormuş sözde |
Sonunda bugün aradılar iptal ettiler şuan pasif görünüyor sözle 2 tane açılmış ta görememişler farklı bir yerden bakmışlar sistemden uzman ekiplerimiz üzerinde çalıştı da buldu övmekle bitirmedi kendilerini o kadar uzmansınız ya dedim 2 ay olacak uzman becerikli ekibiniz olmasa ne zaman iptal edebilecektiniz ki dedim cevap yok Neyse kurtuldum bundan da |
Şikayetvara yazdım bir sonuç çıkmadı. Son çare btk ya yazacağım artık. |
Ses kayıtlarıylaberaber youtube sağlam bir video yap link paylaş. Bu türk videolar çok tutuyor. Tıpış tıpış ararlar o zaman efendim diye başlarlar yanlış anlaşılma olmuş diye. |
1. sayfa
“Aktif bireysel ön ödemeli ses veya data hattına sahip müşterilerimiz kampanyadan yararlanabilirler.”
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu sayfanın ekran görüntüsünü aldım ve iyice emin olmak için müşteri hizmetlerine durumumdan, kullandığım tabletten, benim bu kampanyadan yararlanıp yararlanamayacağımı sordum. Bana yararlanabileceğimi söyledi
< Resime gitmek için tıklayın >
Neyse ben kampanyadan yararlanabileceğim güvencesini aldıktan sonra paketi 3 ağustos tarihinde 99₺’ye satın aldım ve ardından dijital operatöre giriş yaparak katlamayı denedim. Karşıma bu hata mesajı çıktı.
< Resime gitmek için tıklayın >
Müşteri hizmetlerine başvurdum hemen. Bana bir dijital operator üzerinden ekran görüntüleriyle birlikte bir talep oluşturmamı söyledi. Dediklerini yaptım ve 4 ağustos tarihinde talebimi oluşturdum.
Bir kaç gün sonra turkcell tarafından arandım ve bana haklı olduğumu bu kampanyadan yararlanabilmem gerektiğini ilgili birimlerin inceleme başlattığını söyledi, teşekkür edip kapattım.
Bir gün sonra falan kampanya sayfasında kimler yararlanabilir kısmında “data hatları”’nı kaldırıp sadece ses hatlarının yararlanabileceğini belirttiklerini gördüm. Ben hafiften huylanmaya başladım.
< Resime gitmek için tıklayın >
Sonrasında ne arayan oldu ne soran. Kampanyanın bitimine yakın (9 ağustos) müşteri hizmetlerine kampanyanın biteceğini benim talebimin ne zaman sonuçlanacağını sordum. Çözdükleri zaman bana ulaşılıp yardımcı olacakları bilgisini aldım.
En son bu sabah turkcell tarafından arandım (14 ağustos) ve bana talebimi sonuca ulaştırdıklarını. Benim data hattım eski olması sebebiyle bu kampanyadan yararlanamayacağımı söylediler. (2013-2014 tarihlerinde falan almıştım sanırım) Sinirlenip bunun ne saçma bir şey olduğunu. Web sitesinde böyle bir bilginin olmadığını, Sırf kampanyadan yararlanmamam için böyle saçma bir şey uydurduklarını söyledim. Bir şey yapamayacaklarını söyleyip kapattılar.
Evet durum böyle gelişti. Hala sinirliyim açıkcası. Hattım eskiyse ben nasıl oluyor da yeni çıkmış paketleri alırken bir sorun yaşamıyorum da katlamaya çalıştığımda problem çıkıyor? Bana sanki sırf yararlandırmamak için uydurulmuş bir bahane gibi geliyor veya sinirli olduğum için yanlış değerlendiriyorum bilemiyorum. Aklı selim düşünebilen ve bu konuda bilgili arkadaşlarımızın yardımına ihtiyacım var. Hakkım gasp edilmiş gibi hissediyorum. Ben bunu böyle bırakmaya niyetli değilim arkadaş. Beni bu şekilde başlarından savamazlar. Yapabileceğim bir şey var mı? Tüketici heyeti
falan az da olsa yardımı olabilir mi? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JoKeRiZiNaTioN -- 14 Ağustos 2019; 11:39:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >