Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
1086
Tıklama
1
Öne Çıkarma
nanokatolog'dan uzak durun
T
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bu firmadan bir ürün aldım. Forumda o kadar uzak durun demelerine rağmen fiyatları uygun görünce dayanamadım aldım. Sonuç: 24/05/2019 da aldığım ürünler ortada yok.Arıyorum, "Biz size döneceğiz" "Ürün müdürümüz izinde", "Pazartesi arayın" gibi kalıplarla oyalayıp duruyorlar. Adamlar ellerine gelecek malları bile bilmiyorlar. "Tedarikçiden dönüş bekliyoruz" Adamların sistemleri güzel bir ürün atıyorlar ortaya. Bizim gibi sazanlar atlıyor alıyor o ürünü. Sonra bizim paralarımızı toplayıp ellerinde o paraları kullanıyorlar sonra iade ediyorlar. Bir kaç youtube içerik oluşturucularına da ürün gönderip biz satılan ürünleri müşteriye iletiyoruz izlenimi de oluşturuyorlar. Adamlar bizim paralarımızla paralarına para katıyorlar. Mağdur olan da bizler oluyoruz. < Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tufanumur12 -- 17 Temmuz 2019; 13:59:47 >

M
5 yıl
Yarbay

yurtdışından ürün sipariş ediyo bu arkadaşlar o yüzden 1 ayda sürebilir beklerim diyosan bekle


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

keşke 1 ay olsa 2 aydan fazladır bekliyorum.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MrCaner
G
5 yıl
Yüzbaşı

Hocam o kadar haklısınız ki suan bende 2 aydır paramı kurtarmaya çalışıyorum. Aklınız varsa bu firmadan alışveriş yapmayın. Durmadan erteliyor bahaneler söylüyorlar. Resmen paranıza el koyuyorlar. En son en geç 8 gün icerisinde para iadesi yapacaklarını söylediler bugun 15 gün oldu. 10 iş günü diye kıvırıyorlar suanda. Uzak durun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Geriteq -- 18 Temmuz 2019; 16:39:12 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
5 yıl
Yarbay

İster kredi kartı ile alın, ister Banka havalesi veya EFT ile farketmez.

Çalıştığınız Bankaya yazılı itiraz iletin, "şu tarihte .... isimli firmanın internet sitesi üzerinden .... tutarlı .... ürünü satın aldım ve ödeme yaptım (ödemeyi kart ile yaptıysanız kart numaranızın ilk 6 ve son 4 hanesini de belirtin ama asla tamamını yazmayın. Havale veya EFT ile ödeme yapanlar işlem tarihçelerine bakıp işlem no, referans no gibi bilgileri de yazabilirler) Ancak geçen süre içerisinde ürünü teslim alamadığım gibi, defalarca firma ile irtibata geçmeme rağmen net bir bilgi alamamaktayım. Söz konusu ürün/hizmeti alamadığım için işlemin iptalini ve işlem tutarının firmadan tahsil edilerek tarafıma iadesini talep ediyorum" yazın altına da imza atıp Bankanıza gönderin (şubeden de itirazı iletebilirsiniz veya müşteri hizmetlerinden alacağınız bir faks numarasına faks çekebilirsiniz)

Harcama itirazı kuralları gereği firma ya size ürün/hizmeti verecek, verdiğini iddia ediyorsa da ispat edecek (kesilmiş fatura veya kargo irsaliye vs) Bunları Bankaya sunamazlar ise tutar karşılığında taahhüt ettiği ürün/hizmeti sağlayamadığı ortaya çıkacağından Banka sizin adınıza tutarı işyerinden tahsil ederek size iade eder. Sakın ola işlem bilgim dışındadır gibi bir ifade kullanmayın itiraz ederken.

Geçmiş olsun


Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

çom teşekkür ederim verdiğin bilgiden dolayı. Arkadaş forumda o kadar uyarıyorlar almayın diye halen 3 kuruş ucuza alıcaz diye ya dolandırılıyoruz yada aylarca uğraşıyıyoruz ne biçim iştir. Üç kuruşa tamah edersek böyle oluyor



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Phaldor
P
5 yıl
Yarbay

Rica ederim. E-ticaret yaygınlaştığından beri bu tarz olaylar çokça yaşanıyor, burada önemli olan firmanın ne kadar sağlam durumda olduğu. Elinde olmayan ürünleri sattıysa ve ürün teslimi yapamıyorsa bir süre sonra patlar itirazlar çoğalınca. Size tavsiyem artık firmanın ne dediğine bakmadan süreci Bankanız ile yürütmeniz. Bu süreçte firma sizi arayıp şöyle çözelim böyle telafi edelim siz yeter ki itirazınızı geri çekin diyebilir (bir ihtimal) Tavsiyem kulak asmadan itirazı devam ettirmenizdir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

evet haklısınız aslında üşüngeçlik yüzünden firmalardan bir medet bekliyoruz. Daha az zaman kaybıyla çözülecek şeyler aslında hem bu kadar da mağdur olmayacağız.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Phaldor
I
5 yıl
Yüzbaşı

en büyük hatayı fx8350 ye 1000 lira vererek yapmışsın zaten





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ichigo Kurosaki -- 18 Temmuz 2019; 17:27:32 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

2 tane aldım 😁 bir tane değil ama o kadar da değil zaten



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ichigo Kurosaki
K
5 yıl
Yüzbaşı

0'ı olmayan işlemciyi nasıl sipariş ettiniz orası da garip. Para iadesi isteyin bekleyeceğinize.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Şu an yok o zaman ellerinde mevcuttu. Para iadesi talebinde bulundum, ama geri ödeme yapmak isteyen yok. Akılları sıra ellerinde yer alan ürünlerle tamamlamak istiyorlar. @Phaldor arkadaşımızın tavsiyesi üzerine banka ile iletişime geçtim. Banka tarafından çözeceğim.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @kamisama-
S
5 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Phaldor

İster kredi kartı ile alın, ister Banka havalesi veya EFT ile farketmez.

Çalıştığınız Bankaya yazılı itiraz iletin, "şu tarihte .... isimli firmanın internet sitesi üzerinden .... tutarlı .... ürünü satın aldım ve ödeme yaptım (ödemeyi kart ile yaptıysanız kart numaranızın ilk 6 ve son 4 hanesini de belirtin ama asla tamamını yazmayın. Havale veya EFT ile ödeme yapanlar işlem tarihçelerine bakıp işlem no, referans no gibi bilgileri de yazabilirler) Ancak geçen süre içerisinde ürünü teslim alamadığım gibi, defalarca firma ile irtibata geçmeme rağmen net bir bilgi alamamaktayım. Söz konusu ürün/hizmeti alamadığım için işlemin iptalini ve işlem tutarının firmadan tahsil edilerek tarafıma iadesini talep ediyorum" yazın altına da imza atıp Bankanıza gönderin (şubeden de itirazı iletebilirsiniz veya müşteri hizmetlerinden alacağınız bir faks numarasına faks çekebilirsiniz)

Harcama itirazı kuralları gereği firma ya size ürün/hizmeti verecek, verdiğini iddia ediyorsa da ispat edecek (kesilmiş fatura veya kargo irsaliye vs) Bunları Bankaya sunamazlar ise tutar karşılığında taahhüt ettiği ürün/hizmeti sağlayamadığı ortaya çıkacağından Banka sizin adınıza tutarı işyerinden tahsil ederek size iade eder. Sakın ola işlem bilgim dışındadır gibi bir ifade kullanmayın itiraz ederken.

Geçmiş olsun
Banka havalesi veya EFTde harcama itriazı oluyor mu? ben sadece kartda oluyor diye biliyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
5 yıl
Yüzbaşı

Paranız faizdedir. Biraz bekleyin 32 gün sonra döner.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

O
5 yıl
Yüzbaşı

Bende bu yorumu arıyordum :)



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ichigo Kurosaki
P
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: SATANIST

Banka havalesi veya EFTde harcama itriazı oluyor mu? ben sadece kartda oluyor diye biliyorum

Alıntıları Göster
Olur tabi, firma hangi yolla olursa olsun tahsil ettiği tutar karşılığında taahhüt ettiği hizmet veya ürünü teslim etmekle yükümlü. Edemiyorsa parayı sebepsiz yere hesabında tutamaz.

Ben arkadaşın yerinde olsam yarın ilk iş itirazı gönderirim Bankaya. Çok kısa olmamakla birlikte itiraz edebilmek için maksimum bir süre var, o süre geçilirse itirazda haklı bile olunsa reddedilir.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.