Takipli ve sigortalı gönderim ulaşmadı geri döndü. Bunlar bana 5 dolar daha gönderin tekrar yollayalım ya da 12 dolarlık ürün için 5 dolar refund yapalım diye mesaj atmışlar. Seçin birini diye de belirtmişler...
Sigortayı laf olsun diye yapıyorlar herhalde. Aliexpress te böyle bir durum olsa anında para iadesi yaparlar. < Resime gitmek için tıklayın >7
Düzeltme: Gearbest Türkiye sorumlusu arkadaşın bilgilendirmesine istinaden, gerekli bilgiler kendisine iletilmiş ve sonuç beklenmektedir. Güncellemeler paylaşılacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustaac -- 3 Temmuz 2017; 23:35:29 >
ben sigortasız aldım iade gitti %50 kesik atmaya çalıştılar,50 tane mesaj sonrası %25 kesik attılar üstüne birde parayı iade etmeyip kupon verdiler hala ben aldım sorun yaşamadım diyen ...
ben sigortasız aldım iade gitti %50 kesik atmaya çalıştılar,50 tane mesaj sonrası %25 kesik attılar üstüne birde parayı iade etmeyip kupon verdiler hala ben aldım sorun yaşamadım diyen tipler var illa kazık girecek öle akıllanacak kusura bakmayın sert oldu ama bizim millet böyle anlıyor,gearbest sahtekar sitenin ta kendisi burda komisyoncusu devamlı ürün pompalıyor millete sonrasında iletişim kurunca benim yapacağımda bu kadar diyip sıyrılıyor,buralarda da genel müdür yardımcısı gibi davranıyor,tabi onun derdi komisyon/many
forumda gearbest yetkilisi var, iletişim kurdunuz mu? canlı destek'te sorununuzu tam olarak anlatabildiniz mi? bir alışverişte sorun yaşayınca o siteyi unutsaydık buralar heeppp çöl olurdu hocam.
Bana aynısı oldu. "Hayır kabul etmiyorum tam iade istiyorum" diye ısrar ettim ve sonuçta tam miktarda GB wallet puanı aldım, yani yine para iadesi yapmadı ancak mağdur da etmedi. Israr etmek lazım.
ben sigortasız aldım iade gitti %50 kesik atmaya çalıştılar,50 tane mesaj sonrası %25 kesik attılar üstüne birde parayı iade etmeyip kupon verdiler hala ben aldım sorun yaşamadım diyen tipler var illa kazık girecek öle akıllanacak kusura bakmayın sert oldu ama bizim millet böyle anlıyor,gearbest sahtekar sitenin ta kendisi burda komisyoncusu devamlı ürün pompalıyor millete sonrasında iletişim kurunca benim yapacağımda bu kadar diyip sıyrılıyor,buralarda da genel müdür yardımcısı gibi davranıyor,tabi onun derdi komisyon/many
şirketimize aliexpress, banggood ve gearbest'ten devamlı kargo geliyordu. aliexpress ve banggood'tan 20 gün önce sipariş verdiğimiz kargolar bu hafta geldi. gearbest'ten 40 gün önce sipariş verdiğimiz kargolar gelmedi. şirketten farklı farklı kişiler sipariş vermiş, 3 kişiyiz 3 kargo da kayıp. tahminen sigorta yaptırmadığımız için kargoları yollamadılar, takip kodu da yok. verdikleri takip kodunu kontrol ettiğimiz site de kendilerinin tahminen. başka hiçbir yerden kontrol edemiyoruz çünlü 17track'te filan kargo gözükmüyor. kargolar yalan oldu, son vurgunu yapıyorlar sanırım.
Xiaomi bluetooth kulaklığı banggood a göre 40tl daha ucuza sattıkları için buradan sipariş verdim. Konuyu sonradan gördüm, umarım sorun çıkmaz. İlk defa alışveriş yaptım postNL ile gönderiyorlar.
Sabah 29 dolarlık kulaklık 20 dolara düşmüş diye gearbestten aldım şuan yusufluyorum reklamını nerden gördüysem aklımda kalmış iyi site diye keşke almasaydım + ekşidede şikayetler varmış ulan neymiş bu site
Sigortayı laf olsun diye yapıyorlar herhalde. Aliexpress te böyle bir durum olsa anında para iadesi yaparlar.
< Resime gitmek için tıklayın >7
< Resime gitmek için tıklayın >
Düzeltme: Gearbest Türkiye sorumlusu arkadaşın bilgilendirmesine istinaden, gerekli bilgiler kendisine iletilmiş ve sonuç beklenmektedir. Güncellemeler paylaşılacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustaac -- 3 Temmuz 2017; 23:35:29 >