Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
932
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hepsiburada eksik ürün gönderdi, şikayet edince ürünün adını değiştirdi talebimi reddetti
S
7 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

14 Mart 2017 tarihinde Hepsiburada.com'dan vermiş olduğum siparişim içerisinde bulunan "Wert 2201 bits Uçlu Topaç Tornavida Seti (12 Li Set) " isimli ürün elime ulaştıktan 5dk sonra kontrol ettiğimde 12'li set yazmasına rağmen 2 parça tek bits uçlu bir ürün geldiğini fark ettim.

Hemen müşteri hizmetlerine "eksik ürün" başlıklı bir mesaj gönderdim ve durumu açıkladım. Ancak talebime herhangi bir cevap vermedikleri gibi birkaç gün sonra ürünün sitedeki ve siparişimdeki adının değiştirildiğini fark ettim.

Başvuru takibi sayfasında da talebiniz uygun bulunmadı durum mesajını eklemişlerdi. Neyse ki faturam ve ürünüm elimde ve ne satın aldığımı biliyorum, faturamda da 12'li set yazıyor.

Hepsiburada yıllardır çalıştığım bir firma ancak artık sipariş vermeyi düşünmüyorum. Çok yanlış ve etik olmayan bir tutum sergilediler. Yakışmadı!



I
7 yıl
Yarbay

Hocam şimdi baktım 5 konudan 3 ü hepsi burada ile ilgili. Herkes mi problem yaşar anlamadım. Bu şartlarda müşteri memnuniyeti için elinden geleni yapması gerekirken bu şekilde mağdur etmesi çok enteresan.



K
7 yıl
Yarbay

Aldığım ürün,gelen ürün tamamen farklı.Hatta kutusunun içinde daha başka birine ait fatura çıktı.Daha önce başka biri almış iade etmiş.Hepsiburada sahtekarlık yaparak bana bunu gönderdi.Çok ucuza aldığım için uğraşmadım.

< Resime gitmek için tıklayın >



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.