Vodafone 26 yaş üstü için sms'le tanımla sistemi getirse çok daha iyi olur. müşteri hizmetlerini ara, bayiye git mileti uğraştırıyorlar. |
hattım dayımın üzerine kendimi tanımlatamamıştım amca oluyorda dayı mı olmuyor ? |
Konuda 1.Dereceden Olması Gerekir Demişim Cilt Numarası İle Aile Sıra No Aynı Olması Gerekir |
müşteri hizmetlerine ne bilgisi vereceğiz peki |
Hat Sahibinin Anne Baba ismi Doğum Yeri ve Tarihi Anne Kızlık Soyismi (Bilmiyorsanız Kendi Soyismini Söyleyin ) ve Son Olarak Kullanıcı Tanımlatılacak Kişinin TC Kimlik numarası İstenilir ( NORMAL STANDARTLARDA) |
tamam teşekkürler |
537'li hat var hattı başka bir kullanıcıya devretmek için turkcell'e geçme zorunluluğu var mı? En az ücretle bu iş nasıl halledilir? |
valla var diye biliyorum en iyisi 542 mh yi arayayıp öğrenebilirsiniz her gün prosedürler değişebiliyor BTK nın elinde sonuçta |
Biraz hortlatma olacak gibi ama şimdi ben Fenercell'liyim Vodafobe esneklerden birine geçmek istiyorum ama yaşım 27 hat sahibi benim şimdi geçiş yapmak için aile sıra no ve cilt nosu tutan kişinin bayiye gitmesi falan gerekiyor mu ? Yoksa ben gidip tek başıma halledebilir miyim ? |
Kullanıcının TC kimlik numarasını götürüp tanımlayıp geçebilirsiniz |
Az önce 542 den babamın üzerine olan hatta benim tc verildi tanımlama yapıldı ama online işlemlerde hala babamın adı yazıyor ve tarife değişikliği yapamıyorum telefonda dedim freezone falan yapabilecek miyim evet dedi hemen sisteme düşmüyor mu yarın mı yapabilirim Lütfen yardın edin |
26 Yaş altı esnek tarifelere geçebilirsiniz nasıl bir tarife istiyorsunuz? |
Hocam İyice karman çorman oldu babam hattı taşırken kendi adına bittikçe dolan smaç yapmış Ben şimdi 542 den kendı adıma tanımlarım 1 saat önce neyse dediğinizi yaptım şuan esnek süper tarifeyim Paketi değiştirmek istiyorum doldur 400 dk olan bi paket çıkıyor sadece karşıma satın al diyorum ama olmuyor ne yapcam ben şimdi anlamadım hattımda smaç paketi mi tanımlı ondan mı geçemiyorum |
Taşıdığınız bayide yada online self servisten tarifelere bakabilirsiniz |
Hocam hat babamın üstüne kendimi Kullanıcı olarak nasıl tanımlayabilirim, bi kere vodafone bayisine söyledim yaptık demişlerdi fakat şimdi vodafone yanımda uygulamasında kendi ismim degil babamın ismi yazıyor, dogum tarihi vs hep onunki yazıyor acaba yapamamışlarmı, bilgisi olan yardımcı olabilir mi |
FREEZONE->1525 e gönder kullanici tanımı olmuşsa başarıyla kayıt gerçekleşir faturasız hatlarda Vodafone self yada yanimda uygulamasinda çıkmaz sadece faturalı hatlarda kullanicinin bilgileri gözükür |
Attım, üyeliğin devam etmektedir diyor üyeyim sanırım |
Faturasız tarifelerde kullanıcı ismi çıkmamaktadır |
Parlak 47 hocam merhaba. Ben şu anda yeni fırsat 3gb 25 tl olan tarfeyi kullaniyorum. Diğer konuda freezonlu 27 tl ye 750 dk. +5000sms+3+3 gb olan esnek large tarifrsine geçmek istiyorum. Yaş 26 dan büyük, kızım 10 yaşında onu kullanıcı olarak tanımlata bilirmiyim? |
Freezone üyeliği için: FREEZONE->1525 e göndererek üye olabilirsiniz.
Resimde < Resime gitmek için tıklayın > görüldüğü gibi Nüfus Cüzdanı Arkasındaki Cilt Numarası ile Aile Sıra no Aynı Olması Gerekir ( HAT SAHİBİNİN VE KULLANICININ AYNI OLMASI GEREKİR )
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
542 MÜŞTERİ HİZMETLERİ YADA EN YAKIN VODAFONE CEP MERKEZİNDE KULLANICI TANIMLAMA İŞLEMİ YAPILABİLİR
542 MÜŞTERİ HİZMETLERİ TARAFINDAN İSTENİLECEK BİLGİLER
Hat Sahibinin Anne Baba ismi Doğum Yeri ve Tarihi Anne Kızlık Soyismi (Bilmiyorsanız Kendi Soyismini Söyleyin ) ve Son Olarak Kullanıcı Tanımlatılacak Kişinin TC Kimlik numarası İstenilir ( NORMAL STANDARTLARDA)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parlak47 -- 5 Kasım 2018; 20:33:37 >