Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
43
Cevap
65807
Tıklama
1
Öne Çıkarma
VODAFONE KULLANICI TANIMLAMA İŞLEMİ (26 YAŞ ÜSTÜ İÇİN)
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Öncelikle 26 Yaş üstü Kullanıcılar Vodafone Faturasız Aboneler Freezone Tarifelerinden Faydalanabilmesi için 12-25 Yaş Arası Kardeş (Erkek-Kız) Çocuk Yeğen ( Abi Erkek Kardeş Çocukları )Amca Çocukları ( Cilt Numarası İle Aile Sıra No Aynı ise ) Kullanıcı Tanımlayabilir Freezone Kampanyalarından Faydalanabilir

Freezone üyeliği için: FREEZONE->1525 e göndererek üye olabilirsiniz.

Resimde < Resime gitmek için tıklayın > görüldüğü gibi Nüfus Cüzdanı Arkasındaki Cilt Numarası ile Aile Sıra no Aynı Olması Gerekir ( HAT SAHİBİNİN VE KULLANICININ AYNI OLMASI GEREKİR )

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

542 MÜŞTERİ HİZMETLERİ YADA EN YAKIN VODAFONE CEP MERKEZİNDE KULLANICI TANIMLAMA İŞLEMİ YAPILABİLİR

542 MÜŞTERİ HİZMETLERİ TARAFINDAN İSTENİLECEK BİLGİLER

Hat Sahibinin Anne Baba ismi Doğum Yeri ve Tarihi Anne Kızlık Soyismi (Bilmiyorsanız Kendi Soyismini Söyleyin ) ve Son Olarak Kullanıcı Tanımlatılacak Kişinin TC Kimlik numarası İstenilir ( NORMAL STANDARTLARDA)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parlak47 -- 5 Kasım 2018; 20:33:37 >

E
9 yıl
Binbaşı

Vodafone 26 yaş üstü için sms'le tanımla sistemi getirse çok daha iyi olur. müşteri hizmetlerini ara, bayiye git mileti uğraştırıyorlar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
9 yıl
Yüzbaşı

hattım dayımın üzerine kendimi tanımlatamamıştım amca oluyorda dayı mı olmuyor ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: OnrUstndd

hattım dayımın üzerine kendimi tanımlatamamıştım amca oluyorda dayı mı olmuyor ?

Konuda 1.Dereceden Olması Gerekir Demişim Cilt Numarası İle Aile Sıra No Aynı Olması Gerekir



K
9 yıl
Yarbay

müşteri hizmetlerine ne bilgisi vereceğiz peki


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @parlak47
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: krkmz1666

müşteri hizmetlerine ne bilgisi vereceğiz peki

Hat Sahibinin Anne Baba ismi Doğum Yeri ve Tarihi Anne Kızlık Soyismi (Bilmiyorsanız Kendi Soyismini Söyleyin ) ve Son Olarak Kullanıcı Tanımlatılacak Kişinin TC Kimlik numarası İstenilir ( NORMAL STANDARTLARDA)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: parlak47

quote:

Orijinalden alıntı: krkmz1666

müşteri hizmetlerine ne bilgisi vereceğiz peki

Hat Sahibinin Anne Baba ismi Doğum Yeri ve Tarihi Anne Kızlık Soyismi (Bilmiyorsanız Kendi Soyismini Söyleyin ) ve Son Olarak Kullanıcı Tanımlatılacak Kişinin TC Kimlik numarası İstenilir ( NORMAL STANDARTLARDA)

tamam teşekkürler



B
8 yıl
Binbaşı

537'li hat var hattı başka bir kullanıcıya devretmek için turkcell'e geçme zorunluluğu var mı? En az ücretle bu iş nasıl halledilir?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

valla var diye biliyorum en iyisi 542 mh yi arayayıp öğrenebilirsiniz her gün prosedürler değişebiliyor BTK nın elinde sonuçta




Bu mesajda bahsedilenler: @bilgi@sayar
W
8 yıl
Yüzbaşı

Biraz hortlatma olacak gibi ama şimdi ben Fenercell'liyim Vodafobe esneklerden birine geçmek istiyorum ama yaşım 27 hat sahibi benim şimdi geçiş yapmak için aile sıra no ve cilt nosu tutan kişinin bayiye gitmesi falan gerekiyor mu ? Yoksa ben gidip tek başıma halledebilir miyim ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WrathChild -- 24 Ağustos 2016; 7:59:32 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @parlak47
P
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Kullanıcının TC kimlik numarasını götürüp tanımlayıp geçebilirsiniz




Bu mesajda bahsedilenler: @WrathChild
M
7 yıl
Teğmen

Az önce 542 den babamın üzerine olan hatta benim tc verildi tanımlama yapıldı ama online işlemlerde hala babamın adı yazıyor ve tarife değişikliği yapamıyorum telefonda dedim freezone falan yapabilecek miyim evet dedi hemen sisteme düşmüyor mu yarın mı yapabilirim

Lütfen yardın edin



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

26 Yaş altı esnek tarifelere geçebilirsiniz nasıl bir tarife istiyorsunuz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @malaustası
M
7 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: parlak47

26 Yaş altı esnek tarifelere geçebilirsiniz nasıl bir tarife istiyorsunuz?

Hocam İyice karman çorman oldu babam hattı taşırken kendi adına bittikçe dolan smaç yapmış
Ben şimdi 542 den kendı adıma tanımlarım 1 saat önce neyse dediğinizi yaptım şuan esnek süper tarifeyim
Paketi değiştirmek istiyorum doldur 400 dk olan bi paket çıkıyor sadece karşıma satın al diyorum ama olmuyor ne yapcam ben şimdi anlamadım hattımda smaç paketi mi tanımlı ondan mı geçemiyorum



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: malaustası


quote:

Orijinalden alıntı: parlak47

26 Yaş altı esnek tarifelere geçebilirsiniz nasıl bir tarife istiyorsunuz?

Hocam İyice karman çorman oldu babam hattı taşırken kendi adına bittikçe dolan smaç yapmış
Ben şimdi 542 den kendı adıma tanımlarım 1 saat önce neyse dediğinizi yaptım şuan esnek süper tarifeyim
Paketi değiştirmek istiyorum doldur 400 dk olan bi paket çıkıyor sadece karşıma satın al diyorum ama olmuyor ne yapcam ben şimdi anlamadım hattımda smaç paketi mi tanımlı ondan mı geçemiyorum

Taşıdığınız bayide yada online self servisten tarifelere bakabilirsiniz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parlak47 -- 8 Şubat 2017; 6:8:41 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
7 yıl
Yüzbaşı

Hocam hat babamın üstüne kendimi Kullanıcı olarak nasıl tanımlayabilirim, bi kere vodafone bayisine söyledim yaptık demişlerdi fakat şimdi vodafone yanımda uygulamasında kendi ismim degil babamın ismi yazıyor, dogum tarihi vs hep onunki yazıyor acaba yapamamışlarmı, bilgisi olan yardımcı olabilir mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: 06eray25

Hocam hat babamın üstüne kendimi Kullanıcı olarak nasıl tanımlayabilirim, bi kere vodafone bayisine söyledim yaptık demişlerdi fakat şimdi vodafone yanımda uygulamasında kendi ismim degil babamın ismi yazıyor, dogum tarihi vs hep onunki yazıyor acaba yapamamışlarmı, bilgisi olan yardımcı olabilir mi

FREEZONE->1525 e gönder kullanici tanımı olmuşsa başarıyla kayıt gerçekleşir faturasız hatlarda Vodafone self yada yanimda uygulamasinda çıkmaz sadece faturalı hatlarda kullanicinin bilgileri gözükür



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
7 yıl
Yüzbaşı

Attım, üyeliğin devam etmektedir diyor üyeyim sanırım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @parlak47
P
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: 06eray25

Attım, üyeliğin devam etmektedir diyor üyeyim sanırım

Faturasız tarifelerde kullanıcı ismi çıkmamaktadır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
7 yıl
Çavuş

Parlak 47 hocam merhaba. Ben şu anda yeni fırsat 3gb 25 tl olan tarfeyi kullaniyorum. Diğer konuda freezonlu 27 tl ye 750 dk. +5000sms+3+3 gb olan esnek large tarifrsine geçmek istiyorum. Yaş 26 dan büyük, kızım 10 yaşında onu kullanıcı olarak tanımlata bilirmiyim?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.