Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
26
Cevap
1321
Tıklama
0
Öne Çıkarma
iphone 5s ekran kırılması ve sonrası ((foto eklendi))
C
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

telefonumu teknosadan tekno garanti kaskosuyla beraber aldım. bendeki kara talihinde yardımıyla 1 ay sonra telefonumu düşürdüm ve kaskosu oldugu için teknosaya götürdm. telefonu aldılar gönderdiler yaklasık 10 gün sonra telefon geldi. ekran yapılmıs sorunsuz bir şekilde aldım.(diye düşünmüştüm)

2-3 saat sonra farkettim ki en yukarıdan başlayıp en aşagı joypad a kadar inen ince siyah bir iz var ekranda. bunu da nasıl anladım? kullanıma bağlı oluşan parmak izleri yağlanma beyaz izler olur ya, işte o zaman farkettim izi. parmagımla izin gitmesi için ekranda parmagımı gezdiriyorum ama iz hiç birşekilde gitmiyor. ekranda hiçbir iz veya yağlanma yokken belli olmuyor. ama kullanmaya baslayınca belli ediyor kendini.. geri gittim teknosaya geri verdim montaj hatası yapılmış diyerek. 5 6 gün sonra servisten arandım hiçbir sorun görünmüyor diyerek. ben ısrar edince peki biraz daha ilgilenelim dediler ve görüşmeyi orda sonlandırdık. ertesi günü ne durumda oldugunu sormak için aradıgımda hiçbir işlem yapılmadıgını ekranda hiçbir iz veya sorun görünmedigini söylediler... ekran temizken değil ekran kirliyken belli oluyor diyince beni salak yerine koyup tabiki iz olacak kullanıma baglı olarak gbi süpersonik saçma bir cevap aldım.bende fazla uzatmamak için telefonun geri tarafıma gönderilmesini istedim. muhtemelen yarın alacagım telefonu. geri istememin sebebi de ekrandaki izin kendiliğinden kaybolma ihtimali oldugunu varsaydıgım için istedim.

yarın telefonu aldıgımda eger tekrar o izi görürsem ne yapmalıyım?

izi belli olan fotoğraflarla beraber servise geri göndermek mi?

direk servise gidip elden göstermek mi?

yoksa tüketici haklarına başvurmak mı?

şuan ne yapacagımı bende blemiyorum ve bu beni geriyor. tek dileğim o izin kendiliğinden kaybolmus olması ve bu yuzden hiçbir sorun saptamadıklarını düşünmek.

eğer umdugum gibi olamzsa 3.sınıf malzeme kullandıklarını ya da ikinci bir masraf cıkarmamak için beni aptal yerine koyduklarını belirterek tüketici haklarına yazmayı düşünüyorum.

bunu buraya neden yazdım bilmiyorum içimdekileri dökmek paylaşmak istiyorum.enayi yerine konmak kanıma dokunuyor. kontrolden cıkabilecegimi hissediyorum ve bu beni geriyor.

herkese hayırlı aksamlar

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi confusion. -- 24 Kasım 2014; 18:19:14 >

F
10 yıl
Yarbay

Adamlar yapmis daha ne yapsinlar sifirni mi versinler sana..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

güzel kardeşim sana hatalı montaj yapılmıs bir telefonu verseler sen memnun mu kalacaksın?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi confusion. -- 13 Kasım 2014; 20:03:09 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fotoburak
M
10 yıl
Çavuş

Kendiliğinden geçme durumunun olacağını pek zannetmiyorum.Servise gidip elden gösterme şansınız varsa öncelikle bunu deneyin belki siz gösterince süpersonik cevaplardan vazgeçerler.Sonrasında tüketici hattıyla bi görüşün böyle durumlar için muhakkak bi yol belirlemişlerdir..Geçmiş olsun..umarım sağlam gelir bunlara gerek kalmadan



C
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

tesekkur ederim dileklerin için




Bu mesajda bahsedilenler: @melawen06
M
10 yıl
Yüzbaşı

Muhtemelen hiç yetkili servislerle uğraşmadan kendileri 3. Parti ekranlarla işi halletmeye çalıştılar. Tabi bu gibi sorunlar çıkıyor ondan sonra. Bence elinizde veya arkadaşınızda veya o an Teknosa'da bulunan bir iPhone 5s ile gözlerinin önünde o noktayı karşılaştırın ve diğer cihazda bunun olmadığından bahsedin. Hatta karşılaştırmışken ikisinin yanyana fotoğrafını çekin ki elinizde delil olsun. Cihazı olmadı Apple Store'a götürün ve garantiden çıkmış diyeceklerdir. Oradan garantiden çıktığına dair kağıdı alıp Tüketici Mahkemesine gidip dava açabilirsiniz Teknosa'ya.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @confusion.
C
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

tesekkur ederim tavsiyelerin için


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mahmudf2
C
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

foto eklendi



C
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

izi farkedemedin mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ilko
G
10 yıl
Yarbay

İlko bu forumun trolu kardes bakma ona banlamadilar gitti ...

Telefonu baska bi ortamda incelermisin birde ev ortami disinda ? Ayrica servistekiler ekran acikken belli oluyot sanmis olanilirler ekran kapaliyken oldugunu belirttin mi ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @confusion.
T
10 yıl
Yarbay

Bu kendiliğinden Geçmez malesef bu ekran Kaynaklı yine. Değiştirmeleri gerek. Bir de şu teknokask olayında diyorlar ya Kırılma kaybolma CE ya çatlamasa 1 kereye mahsus yenisiyle Değiştiriyoruz diye külliyen yalan sana verdiler mi yeni cihaz yok vermediler değil mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

herşeyiyle beraber en ince detayına kadar anlattım derdimi ama ya anlayamadılar ya da anlamamış numarasına getirdiler bilmiyorum. bugün teknosaya mail attım geri dönüş yapılacak dendi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi confusion. -- 24 Kasım 2014; 19:20:28 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @galaxyg
G
10 yıl
Yarbay

Biraz daha üstlerine gidin en kotu ihtimalle Apple store a gidin durumu anlatan ..onlardan olumsuz yanit alirsaniz veya garanti dişi kalmis derlerse dava ederseniz kesinlikle siz kazanirsiniz ama iste kim uğraşacak :\ insanklari burnundan getiriyorlar valla



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @confusion.
C
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

öyle bir muhabbet söz konusu değil sıfır yeni vs...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @techniquest35
T
10 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: confusion.

öyle bir muhabbet söz konusu değil sıfır yeni vs...

Teknokask a ne kadar Ücret verdiniz hocam alırken?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
10 yıl
Yüzbaşı

Tamamen meraktan soruyorum, tabii ki karar sizindir de. Bu iz eğer sadece ekran kapalıyken ( parmak izi tutmayan bir bölüm gibi ) gözüküyorsa ve ekran açıkken hiçbir şekilde gözükmüyorsa. Bu şekilde kullanmanızın ne zararı olabilir ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

yaklaşık 280 TL civarı @techniquest35


ekran açıkken belli olmuyor ama para verip aldığın bir hizmetten böylesi bir hatayı kabullenmek mantık dışı olur @aliekin


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @aliekin , @techniquest35
Ø
10 yıl
Yarbay

Telefon sigortası sıkıntı ya. O telefon müdahale edilmiş oluyor ve direk Apple desteğinden mahrum kalıyor.



T
10 yıl
Yarbay

Keşke 280 tl.ye hiç kasko yatırmasaydın . Apple ekranı kırık cihazları bir sefere mahsus olmak üzere 300 tl ya sendeki telefonu alıp yeni bir swap cihazla değiştiriyor. Kaskoya gerek yok artık bu zamanlarda özellikle apple ürünlerinde. Dediğim gibi kapalı iken bile olsa para verip aldığım bir ürün sonuçta canım niye sıkıp son durduk yere.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi techniquest35 -- 25 Kasım 2014; 12:23:12 >

< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @confusion.
C
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

inan şuan senin düşündüğün gibi düşünüyorum..keşke 300 TL verip apple servisinde yaptırsaymışım... ne idüğü belirsiz ekranı taktılar kimbilir




Bu mesajda bahsedilenler: @techniquest35