Adamlar yapmis daha ne yapsinlar sifirni mi versinler sana.. |
güzel kardeşim sana hatalı montaj yapılmıs bir telefonu verseler sen memnun mu kalacaksın? |
Kendiliğinden geçme durumunun olacağını pek zannetmiyorum.Servise gidip elden gösterme şansınız varsa öncelikle bunu deneyin belki siz gösterince süpersonik cevaplardan vazgeçerler.Sonrasında tüketici hattıyla bi görüşün böyle durumlar için muhakkak bi yol belirlemişlerdir..Geçmiş olsun..umarım sağlam gelir bunlara gerek kalmadan |
tesekkur ederim dileklerin için |
Muhtemelen hiç yetkili servislerle uğraşmadan kendileri 3. Parti ekranlarla işi halletmeye çalıştılar. Tabi bu gibi sorunlar çıkıyor ondan sonra. Bence elinizde veya arkadaşınızda veya o an Teknosa'da bulunan bir iPhone 5s ile gözlerinin önünde o noktayı karşılaştırın ve diğer cihazda bunun olmadığından bahsedin. Hatta karşılaştırmışken ikisinin yanyana fotoğrafını çekin ki elinizde delil olsun. Cihazı olmadı Apple Store'a götürün ve garantiden çıkmış diyeceklerdir. Oradan garantiden çıktığına dair kağıdı alıp Tüketici Mahkemesine gidip dava açabilirsiniz Teknosa'ya. |
tesekkur ederim tavsiyelerin için |
foto eklendi |
İlko bu forumun trolu kardes bakma ona banlamadilar gitti ... Telefonu baska bi ortamda incelermisin birde ev ortami disinda ? Ayrica servistekiler ekran acikken belli oluyot sanmis olanilirler ekran kapaliyken oldugunu belirttin mi ? |
Bu kendiliğinden Geçmez malesef bu ekran Kaynaklı yine. Değiştirmeleri gerek. Bir de şu teknokask olayında diyorlar ya Kırılma kaybolma CE ya çatlamasa 1 kereye mahsus yenisiyle Değiştiriyoruz diye külliyen yalan sana verdiler mi yeni cihaz yok vermediler değil mi? |
herşeyiyle beraber en ince detayına kadar anlattım derdimi ama ya anlayamadılar ya da anlamamış numarasına getirdiler bilmiyorum. bugün teknosaya mail attım geri dönüş yapılacak dendi |
Biraz daha üstlerine gidin en kotu ihtimalle Apple store a gidin durumu anlatan ..onlardan olumsuz yanit alirsaniz veya garanti dişi kalmis derlerse dava ederseniz kesinlikle siz kazanirsiniz ama iste kim uğraşacak :\ insanklari burnundan getiriyorlar valla |
öyle bir muhabbet söz konusu değil sıfır yeni vs... |
Teknokask a ne kadar Ücret verdiniz hocam alırken? |
Tamamen meraktan soruyorum, tabii ki karar sizindir de. Bu iz eğer sadece ekran kapalıyken ( parmak izi tutmayan bir bölüm gibi ) gözüküyorsa ve ekran açıkken hiçbir şekilde gözükmüyorsa. Bu şekilde kullanmanızın ne zararı olabilir ? |
yaklaşık 280 TL civarı @techniquest35 ekran açıkken belli olmuyor ama para verip aldığın bir hizmetten böylesi bir hatayı kabullenmek mantık dışı olur @aliekin |
Telefon sigortası sıkıntı ya. O telefon müdahale edilmiş oluyor ve direk Apple desteğinden mahrum kalıyor. |
Keşke 280 tl.ye hiç kasko yatırmasaydın . Apple ekranı kırık cihazları bir sefere mahsus olmak üzere 300 tl ya sendeki telefonu alıp yeni bir swap cihazla değiştiriyor. Kaskoya gerek yok artık bu zamanlarda özellikle apple ürünlerinde. Dediğim gibi kapalı iken bile olsa para verip aldığım bir ürün sonuçta canım niye sıkıp son durduk yere. |
inan şuan senin düşündüğün gibi düşünüyorum..keşke 300 TL verip apple servisinde yaptırsaymışım... ne idüğü belirsiz ekranı taktılar kimbilir |
2-3 saat sonra farkettim ki en yukarıdan başlayıp en aşagı joypad a kadar inen ince siyah bir iz var ekranda. bunu da nasıl anladım? kullanıma bağlı oluşan parmak izleri yağlanma beyaz izler olur ya, işte o zaman farkettim izi. parmagımla izin gitmesi için ekranda parmagımı gezdiriyorum ama iz hiç birşekilde gitmiyor. ekranda hiçbir iz veya yağlanma yokken belli olmuyor. ama kullanmaya baslayınca belli ediyor kendini.. geri gittim teknosaya geri verdim montaj hatası yapılmış diyerek. 5 6 gün sonra servisten arandım hiçbir sorun görünmüyor diyerek. ben ısrar edince peki biraz daha ilgilenelim dediler ve görüşmeyi orda sonlandırdık. ertesi günü ne durumda oldugunu sormak için aradıgımda hiçbir işlem yapılmadıgını ekranda hiçbir iz veya sorun görünmedigini söylediler... ekran temizken değil ekran kirliyken belli oluyor diyince beni salak yerine koyup tabiki iz olacak kullanıma baglı olarak gbi süpersonik saçma bir cevap aldım.bende fazla uzatmamak için telefonun geri tarafıma gönderilmesini istedim. muhtemelen yarın alacagım telefonu. geri istememin sebebi de ekrandaki izin kendiliğinden kaybolma ihtimali oldugunu varsaydıgım için istedim.
yarın telefonu aldıgımda eger tekrar o izi görürsem ne yapmalıyım?
izi belli olan fotoğraflarla beraber servise geri göndermek mi?
direk servise gidip elden göstermek mi?
yoksa tüketici haklarına başvurmak mı?
şuan ne yapacagımı bende blemiyorum ve bu beni geriyor. tek dileğim o izin kendiliğinden kaybolmus olması ve bu yuzden hiçbir sorun saptamadıklarını düşünmek.
eğer umdugum gibi olamzsa 3.sınıf malzeme kullandıklarını ya da ikinci bir masraf cıkarmamak için beni aptal yerine koyduklarını belirterek tüketici haklarına yazmayı düşünüyorum.
bunu buraya neden yazdım bilmiyorum içimdekileri dökmek paylaşmak istiyorum.enayi yerine konmak kanıma dokunuyor. kontrolden cıkabilecegimi hissediyorum ve bu beni geriyor.
herkese hayırlı aksamlar
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi confusion. -- 24 Kasım 2014; 18:19:14 >