2024 de yapılır. Araçlara da büyük oranda zam gelir. İ10 filan matrah üzerine çıkar. Onlarda artar hiçbir aracın fiyatı düşmez. İhtiyacın varsa şimdi git al aracını....
2024 de yapılır. Araçlara da büyük oranda zam gelir. İ10 filan matrah üzerine çıkar. Onlarda artar hiçbir aracın fiyatı düşmez. İhtiyacın varsa şimdi git al aracını. Yarını da bekleme.
2024 de yapılır. Araçlara da büyük oranda zam gelir. İ10 filan matrah üzerine çıkar. Onlarda artar hiçbir aracın fiyatı düşmez. İhtiyacın varsa şimdi git al aracını. Yarını da bekleme.
Enflasyon sepetinde dizel araçta var. Sırf enflasyonu düşürmek için matrah güncellemesi yapabilirler. Durgun olan piyasaya da hareket kazandırır. 1 araçtan alacakları vergiyi belki iki araçtan kazanır devlet sürümden kazanmış olur. Markalarda stokları bitirir. Bir taşta iki kuş.
Matrah güncellesinden pek bir şey beklemeyin; bir Egea, bir hyundai belki bir Clio %10'luk dilime sokulup diğerler tam gaz devam eder. Yukarıda yazılmış, yeni hükümetin "sıkı para" politikasının uygulanması bu şekilde olacaktır. Büyüme, piyasanın kendine gelmesi vs. gibi konular üç yıl sonra düşünülür.
Teoride: güncelleme ardından şu an 1 milyon civarında olan araçlara %10 civarı indirim gelecek ve araç için ayrılan parayı dövizde tutup bekleyen %10 civarı kar edebilecek.
Fakat pratikte ne olur sizce? Yine stok sorunu olur mu? Yoksa kredi faizleri daha da yükseleceği ve kenarda parası olan avantajlı olacağı için tam tersine yine stok bolluğu mu olur?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >