Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
1340
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Netspeed ve Türk Telekom saha dolabı mevzusu
B
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar dün 13.31 itibarıyla internetim kesildi, akşama doğru netspeed ile görüştüğümde sorunun saha dolabında yerel füz kaynaklı olduğu söylendi. Öngörülen tamir zamanı 23 nisan deniyor ama hiç umudum yok bu durum uzayacakmış gibi bir his var içimde. Zira internette bu durumla ilgili araştırma yaptığımda söz konusu sorunun aylarca çözülemediğini gördüm. Bu konuda ben ne yapacağım internetsiz mi kalacağım anlamadım. Kullanmadığım halde ay başında fatura da kesilecek ne yapacağım ben. Başka İSS’ye geçsem sorun saha dolabı kaynaklıysa o da çözüm olmayacak. Tecrübeli ve bilgili arkadaşlar yol gösterebilirse sevinirim.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

Y
2 yıl
Yüzbaşı

Beklemekten başka çareniz yok maalesef. En fazla 1 - 2 gün oynar genel arıza süreci.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.