Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
26
Cevap
1291
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Hız Sorunu
A
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Paketim 16 mbit'e kadar olan sınırsız bir paket. Geçtiğimiz gece aniden Hatalı Port Servisi ekranı geldi, 1 saat kadar bu sorunu yaşadıktan sonra kendiliğinden bir düzelme yaşadım. Fakat hızım 12-13 alabiliyorken 3'e kadar geriledi. Defalarca müşteri hizmetleri ile görüşmeme rağmen, modemde de yazdığı gibi hızınız şu dediler ama o hızı imkanı yok alamıyorum. Sorunun santral kaynaklı olduğunu düşünüyorum, sizce neler yapılabilir ?



G
4 yıl
Yüzbaşı

Hat değerlerinizi atarmısınız



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
4 yıl
Yarbay

Hat değerlerini ve hız testi ekran görüntüsünü ekleyin bakalım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Değerler ve hız bu. YouTube'da 1080P videolar sorunsuz yükleniyor ama Vodafone TV ve Tivibu falan seyredilmiyor sürekli takılıyor. Keza Steam'den indirmeler de maksimum 900 KB/s görünüyor. Önceden 1.7 MB/S'ye kadar çıkıyordu.

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
A
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Bir üstteki mesajıma ekledim hocam.




Bu mesajda bahsedilenler: @Btuhansp
X
4 yıl
Yarbay

Bölgenizde vdsl var mı hocam?




Bu mesajda bahsedilenler: @Assassin2016
A
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Şehrin işlek bir caddesindeyim ama fiber bile yok, arka sokaklarda var hepsi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
4 yıl
Yarbay

A
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Santral/Saha Dolabı Tahmini Mesafe
765 Metre
Adresinizde Alabileceğiniz Maksimum Hız
16 MBPS


Bunları gösterdi. TTNet ile bir farkı yok, söylediğim hatayı alana kadar hız sorunu yaşamıyordum hiç.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
X
4 yıl
Yarbay

Müşteri hizmetleri ile görüşüp hattınızı 16 hıza sabitletebilir misiniz? Hız güncellemesi yapmak istiyorum diyebilirsiniz. Bakalım değişiklik olacak mı? Şu an hattınıza 12 tanımlı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Assassin2016
A
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: XpressMusic34

Müşteri hizmetleri ile görüşüp hattınızı 16 hıza sabitletebilir misiniz? Hız güncellemesi yapmak istiyorum diyebilirsiniz. Bakalım değişiklik olacak mı? Şu an hattınıza 12 tanımlı.
Bir kaç kere yaptırdım hocam ama değişen bir şey olmadı, çok tuhaf bir sorun. Wi-fi hızı çok daha kötü durumda.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
4 yıl
Yarbay

Dns kullanmıyorsunuz değil mi? Bu arada alternatif bir modemle deneyebilir misiniz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Assassin2016
V
4 yıl
Yüzbaşı

Benzer bir sorun şuan bende de var. Hat değerlerim normal, modemdeki hız değeri normal "16380kb" olarak gözüküyor ama hangi sitede test yaparsam yapayım 5-8 arası hız alıyorum. Normalde 13-14 arası hız alıyordum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: XpressMusic34

Dns kullanmıyorsunuz değil mi? Bu arada alternatif bir modemle deneyebilir misiniz?
Hatalı port uyarısı aldığımda farklı DNS denemiştim ama çözülmedi, gece 2'de olduğu içinde aramak istemedim sabaha geçmezse ararım diye ama 1 saat sonra düzelmişt. Google DNS denedim, varsayılan denedim ama sorun değişmedi. Farklı bir modem taktım onda da hız aynı, sanki bir değere sabitlenmiş gibi bir yerden.

Bu arada dikkat ettiğim bir şey var, hız testi yaparken 6-7 ile başlayıp 3 küsurlara düşüyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Assassin2016 -- 28 Kasım 2020; 23:8:4 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: vaizerd4555

Benzer bir sorun şuan bende de var. Hat değerlerim normal, modemdeki hız değeri normal "16380kb" olarak gözüküyor ama hangi sitede test yaparsam yapayım 5-8 arası hız alıyorum. Normalde 13-14 arası hız alıyordum.
Şehir neresi hocam ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
4 yıl
Yarbay

Hocam dilerseniz bir arıza kaydı açtırın. Tüm bu denediğiniz yöntemleri de paylaşın not olarak alınsın. İncelenir detaylı hocam.

tuketici.btk.gov.tr adresinden yazabilirsiniz hatta.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Assassin2016
R
4 yıl
Yarbay

altyapıda görünmesede vdslye geçiş talep et santrale yada dolaba yakınsın baya vermeler igerek


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Assassin2016
V
4 yıl
Yüzbaşı

manisa hocam, netspeed abonesiyim.




Bu mesajda bahsedilenler: @Assassin2016
A
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

İkinci defa arıza kaydı oluşturduk bakalım, ilkinde hat değerleriniz düzgün gözüküyor deyip işi kestirip attırdılar. Şu an arıza kaydı olduğu için müşteri hizmetlerine de bağlamıyor, bakalım olmazsa eve teknik servis çağıracağım kendi gözleriyle görsünler.

Modem kaynaklı bir arızam var desem, ikinci modemde aynı hızları göstermezdi. Sanki birisi hızımı sabitlemiş gibi adeta.



A
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Sonraki görüşmemde bunu sorayım hocam, teşekkür ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yukleniyor