Arkadaşlar merhaba. 24 Mayıs 2019 tarihinde Türkcell online mağazasından bir telefon satın aldım ve macera başladı. Telefon bayramdan önce elimde olsun diye 24 Mayıs tarihinde erkenden :) almıştım. Telefonu 27 mayısta "TELEKURYE" adında ilk defa duyduğum bir firmaya teslim etmişler. Firma beni aradı ve 14 HAZİRAN evet yanlış okumadınız 14 HAZİRAN tarihinde teslim edeceğini söyledi. Tabi ben firmayı arayıp nedenini sormak istedim. Firmaya telefonla ulaşma şansınız hemen hemen sıfır. 3 saat uğraştıktan sonra aldığınız cevap ise bizim sistemimiz böyle. Telefonda çıkan hanımefendiye dedim ki verin başka bir kargoya onlar yarın getirsin. Ses yok tabi. Neyse uzatmayım. Eğer İstanbul'da oturmuyorsanız TURKCELL'den telefon alırken iki kere düşünün ve TELEKURYE firmasının İstanbuldan Niğde'ye 20 günde ulaştığını aklınızın bir köşesine yazın. Bu arada amazon.de sitesinden aldığım ayakkabılar Almanyadan Niğde'ye 5 günde ulaştı. Herkese iyi forumlar dilerim.
Bu kuryeler hep sorunlu. Banka kaeti basilir gelir dagitmazlar. Me zaman bankadan kart alacak olsam (subesizler disinda) hep subeden alacagim derim yoksa 15gunden erken gelmiyor.
Sikayetvara vs bir yazin cevap gelicek mi bakalim. Ama sikayeti telekuryeyi sikayet ederek ac turkcelli degil
Bu arada amazon.de sitesinden aldığım ayakkabılar Almanyadan Niğde'ye 5 günde ulaştı.
Herkese iyi forumlar dilerim.