Hb nin yapabileceği bir şey elbette var, müşteriyi bir dk bile üzmeden anında kapısına kargo gönderip o ürünü iade almalı. Özür dilemeli. Hemen yenisini gö... |
Hb nin yapabileceği bir şey elbette var, müşteriyi bir dk bile üzmeden anında kapısına kargo gönderip o ürünü iade almalı. Özür dilemeli. Hemen yenisini göndermeli. Sorunu da kargo firması ile arasında çözmeli. İş ahlakı,müşteri memnuniyeti nedir bilmeyen ortadoğu işletmelerine o kadar alışmışsınız ki hizmet nedir bir fikriniz bile yok! |
'''Kargoyu aldığınızda hasar varsa kargo elemanı ile birlikte tutanak turun''' ...dünyanın en büyük palavrasıdır. hele apartmalarda üst katlarda oturuyorsa... |
'''Kargoyu aldığınızda hasar varsa kargo elemanı ile birlikte tutanak turun''' ...dünyanın en büyük palavrasıdır. hele apartmalarda üst katlarda oturuyorsanız..kargo cunun zaten canı burnuna gelmiş adam 1 dakika bile durmak istemiyor. kaldı kı kargoyu açacaksın kırık çıkık var mı bakacaksın, sonra tutanak hazırlayacaksın,oldu mu en az 10 dakika. hangi kargo elemanı bekler bu kadar. varsa bilen anlatsın. |
televizyon kutusunu teknik servis gelmeden açtığın zamanda garantiden cıkıyor. ee ne yapıcak bu insanlar. |
Hepsiburadanın bir suçu yok ki suç kargo elemanında. Ayrıca böyle eşyalarda mutlaka açılıp bakılması gerekiyor. Anneniz bilmiyor ise söyleyecektiniz ben yokken gelirse açmayın diye. Gerekirse kutuyu götürüp şubede gözlerinin önünde açacaksınız sıkıntı varsa tutanak tutulacak. Ben 200 liralık eşyam için kargo çalışanını hoop birader nereye bi dur hele açıp bakalım demiştim geri çevirmiştim yoldan herif gidiyordu Yapmanız gereken kargo firması ile iletişime geçip tutanak tutulmasını sağlamak. Bu elinizdeki kanıt olacak çünkü hepsiburadaya karşı. |
Tamam hocam şimdi çıkıp tek tek bütün komşuları dolaşıyorum , bana paket gelirse teslim almadan iyice kontrol edin diyeyim. Ben bu aşamada ne yapabiliriz diye sormuştum, zaman makinemiz yok şu an. |
suç kargo şirketinde ama sen ne dersen de *öyle böyle şöyle* diyecekler ve uzatacaklar konuyu tüketici hakem heyetine şikayet et |
bu mesaj silindi |
Servis gelmeden kutuyu açamazsınız yalnız,yoksa garanti dışı kalır.yani suç her türlü kargoda. |
İş ahlakı,müşteri memnuniyeti nedir bilmeyen ortadoğu işletmelerine o kadar alışmışsınız ki hizmet nedir bir fikriniz bile yok! |
bu mesaj silindi |
Hocam ürün bizde değil , satıcıya iade için yolladik teslim aldı , onda duruyor şu anda |
Olması gereken aynen bu. Hepsiburada yeni ürün gönderip sorunu kargo şirketi ile arasında çözmeli. |
Ya sen kirdiysan televizyonu kargoya kirmadigini nasil ispatlayacaksin |
Evde olmadığını ispatlarsan, sana teslim edilmiş diyip sahte imza attıklarını ispat edersen başvur mahkemeye aras kargoyu öttür. |
televizyon kutusunu teknik servis gelmeden açtığın zamanda garantiden cıkıyor. ee ne yapıcak bu insanlar. |
Allah kolaylık versin hocam zor işler gerçekten. |
Aynen hocam, dediğim gibi alıcıya değil annesine teslim etmiş dangalak ve annesinden imza da almamış , kargo hareketlerinde alıcıya teslim edildi yazıyor, bakalım pazartesi gidicez sürat kargonun şubesine ne diyecekler... |
Hocam ne uğraşıyonuz kargocu imza almadıysa televizyonu ben almadım diyin sikayet edin. |
'''Kargoyu aldığınızda hasar varsa kargo elemanı ile birlikte tutanak turun''' ...dünyanın en büyük palavrasıdır. hele apartmalarda üst katlarda oturuyorsanız..kargo cunun zaten canı burnuna gelmiş adam 1 dakika bile durmak istemiyor. kaldı kı kargoyu açacaksın kırık çıkık var mı bakacaksın, sonra tutanak hazırlayacaksın,oldu mu en az 10 dakika. hangi kargo elemanı bekler bu kadar. varsa bilen anlatsın. |
Bu yazdıklarınızı bir dilekçe haline getirip evraklar ile birlikte tüketici hakem heyetine gidin.En kısa sürede para iadeniz "seve seve" yapılacak hb tarafından.Mahkeme ile falan uğraşmanıza gerek yok ,tutar tüketici hakem heyeti başvuru limitlerinin altında çünkü Hb ise yaptığı masrafı kargo firmasına rücu edecek. |
Belki alakası yok ama Hepsiburadadan aldığım her ürün çok özensiz paketlenmiş oluyor. Geçen 4 tane kitap aldım bildiğiniz poşetin içine koymuşlar, kitaplar birbirine girmiş, sayfalar kırış kırış olmuştu. |
1 hafta önce migros'tan TV aldım. Kendi imkanlarımla götürdüm. Kırık çıktı. Ertesi gün götürdüm, anında yenisini verdiler. Teşekkürler migros. |
Kurulum için gelen elemanlar tutanak tutuyorlar , paket hasarlı ekran kırılmış diye , tv hepsiburadaya iade için gönderiliyor , tam 12 gün sonra cevap geliyor hepsiburadadan: "paket hasarlı diye alıcı tarafından kargo teslimatı sırasında tutanak tutulmamış, iade yapılamaz!"
Dediğim gibi kargoyu teslim alan kişi alıcının annesi , bir alt katta oturuyor , herhangi bir imza vesaire vermemiş , işin komik tarafı sürat kargo sisteminde ürün annesine değil de alıcı kişiye teslim edildi yazıyor.
Hepsiburada'nin beyinsiz müşteri temsilcileriyle konuyu cozemeyecegimiz kesinleşti arkadaşlar , hangi yolu izlemek gerekir?
Edit: ürünü iade için satıcıya yolladım ve teslim aldı , ürün bende değil satıcıda şu an , galiba anlaşılmamış
Edit2 (son durum) : Sürat kargodan kargo hasar tutanağını alıp hepsiburadaya dün yolladik , henüz bir cevap yok bekliyoruz.
Tam 21 gün olmuş TV yi satın aldığımız güne , halen uğraşıyoruz, bir daha hepsiburada'nin sayfasına dahi girmem kesinlikle... TV yi adam gibi paketlemeyip önünü arkasını destekleyecek şekilde kargolamadan yollayıp ilk darbede kırılmasına sebep olan mal satıcıya mı kızayım, adam gibi taşımayan kargocu elemana mı kızayım, ilgisiz beyinsiz her aradığımda herşeyi sıfırdan anlatmak zorunda kaldığım hepsiburadanin mal müşteri temsilcilerine mi kızayım , 21 gündür beni uğraştıran Hepsiburada yönetimine mı kızayım , bunlara bulaştığım için kendime mı kızayım bilmiyorum...
Televizyonu bir akrabam için almıştım , vesile olduğum için mahcup oldum , iş uzayinca gidip bayiden aldılar aynı televizyonu 4000tl verip , iki üç hafta zaman ve 400tl para uçtu gitti hesabını kim verecek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CinemaG -- 28 Mayıs 2019; 9:25:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >